Eindelijk, na veel geupload: 4 Tracks von mir...:)

JDD1Nonly

Nieuwkomer
De 3 songs die vorig jaar naar het HKU zouden gaan maar uiteindelijk niet gingen omdat ik er nog niet klaar voor was...
Darkness Appears (Soundtrack)
Minimal (Experimental Electronika)
Relations (Soundtrack/Lounge/zoiets :P)

Mn allerlaatste creatie :)
Entering The Forbidden World (Soundtrack)

Zo...nou maar hopen dat alles werkt :P...Iig...veel luisterplezier en mocht het je niet bevallen zoals het mij bevalt...geef dan 'mn voet terug' want ik ben niet bang voor kritiek...

(Dan moet t wel werken natuurlijk.. "lekker bezig zeker, nieuw?"...eeh zo ongeveer -_-;;...Weet er iemand wat er fout is aan de links? ;_; Als t vervelend is voor t forum, PM me anders...JD)

Laatst gewijzigd:
Klinkt erg gaaf- ik ben geinteresseerd om te luisteren. heb je wellicht een direkte link zonder registratie, en een niet al te grote file.. kost me te veel tijd anders om neer te laden. :) thanks.

Als ik dit soort muziek hoor dan denk ik er altijd beelden bij en
dat is een goed teken.
De muziek zit verder goed in elkaar alleen de audio kwaliteit moet
nog aan geknutseld worden maar dat komt nog wel..

Mijn eerste indruk een voldoende ,zal zeker doorgaan met deze muziek.. :okdan:

Ik ben ook naar de HKU geweest tijdens open dagen. Zag er wel OK uit, beetje klein vond ik, wel veel leuk spul.
Maarja, ik ben nog een n00b, ik ging er meer heen ivm interesse :) Ik ga morgen je trackjes even beluisteren.

*D Tog nog replys ^_^...
Dat van die direkte link, Naton.Rozenburg...Ik heb geen idee waar ik dat moet doen...Ik dacht dat het kon via Acidplanet maar blijkbaar niet want niemand weet geloof ik hoe t werkt... :doei:

En Digimod, jij heb t over audiokwaliteit...maar dit is allemaal direct via samples via Fruityloops gedaan...Ik zou geen flauw idee hebben hoe ik mn kwali op kan hogen. Enige suggesties behalve hardware?

En dan nog t laatste: IsnieZot, heb jij Minimal helemaal afgeluisterd? Want het eind heb ik opnieuw in mekaar gebouwd want hij duurde eerst bijna 6 minuten...(en ja, dat vind ik zelfs lang :P) Ist goed?

...en bedankt voor t behouden van mn thread, gasten, zonder dat ie in vergetelheid zou raken :P

^___^

Ik begrijp niet goed waarom zoveel mensen moeite hebben met het vinden van wat goeie oude webspace zonder gedoe. Geven niet alle breedbandproviders (ik neem aan dat de meesten op die manier verbinden) geen vijftigtal megabytes ter beschikking? Zonde om die niet te gebruiken als dat het geval is. Sites die alles over je moeten weten vooraleer je iets kan doen zijn een echte pest tegenwoordig. Vandaar dat ik altijd een ontmoedigend gevoel heb wanneer ik voor de duizendste keer sdffs en aerarelkj invul. Zou dat ze leren?

Ik beluister de tracks zodra ik kan. (Niet op het werk dus)

Back