[clip] Man die bakt

RelaxZomaniaQ

Koffie - AnalogueMindAmp
Sly Dog en ik maken af en toe foute remixes van foute nummers, met foute software, maar misschien is dat hier al bekend. In ieder geval, bij muziek hoort een clip.

En bij foute muziek een foute clip.
Dus bij deze: Een foute clip bij mandiebakt, die bakt ze bruin zeg, gemaakt door Sly Dog.

Man die bakt

Voor mensen met telefoon-internet :stupid :
hijs 26 Mb groot, [edit] euhm 37 Mb [/edit]

Gelukkig, als je sly dog een schop geeft, reageert ie wel :P

Laatst gewijzigd:
Kun je die Betty & Rocco creatie van mij, mn broertje en wat vrienden dr ook ff bij zetten?:)

Prachtig!:D
Jammer dat ik net te vroeg was met downloaden, want nu heb ik dus niet de volledige, maar ja, ik download 'm nog wel een keertje ;)

Is er ook al een sequel in de maak, of niet?

Het doet me trouwens een beetje denken aan De Vliegende Panters - Slager Korrel...
Niet dat dat er echt op lijkt, maar ja, je hebt weleens van die hersenspinsels hè:confused:

De volledige clip moet nog online worden gezet door Relaxz. Dat zal ie morgen ofzo wel doen (eis ik van hem:D).

Hmmm, een sequel zeg je? Misschien kunnen we idd wel es Marco's Dromen Zijn Bedrog (een andere remix van ons) ff verfilmen.8)

Goed, de volledige versie staat er op, maar die clip van betty en rocco kon ik niet vinden.. Ik heb de link aangepast :)

OW, en als sequel dacht ik aan rita corrita's kop sloffe koffie :mega:

Back