freeze funktie in Cubase SX

cns

sfm
De freeze funktie in Cubase SX ok het sneeuwvlokje wijst de weg!

Maar wat ik niet snap is dat mijn eene softsynth na het bevriezen dus wel gewoon te horen is maar een ander niet, is het zo dat sommige vst's de freeze functie niet snappen?

Heb het bijvoorbeeld met mijn pas aangeschafte vanguard van refx! Terwijl bijvoorbeeld een freeware zoals de crystal ht wel blijft doen na het bevriezen.

iemand?

Re: Freeze

Re: Freeze

Origineel geplaatst door cns

Heb het bijvoorbeeld met mijn pas aangeschafte vanguard van refx!

pinokkio 8o)

op het originele support forum van refx kwam praktisch dezelfde vraag voorbij. ik wil je het antwoord van de maker van vanguard (die trouwens van de verkoop van die enorme goedkope synth moet leven) niet onthouden:

Michael Kleps from reFX:
you friend did never buy the full version. Simple as that. Sure you get support, even for the demo, but not for issues that only the cracked version has. Why do you think that nobody else complained? Why do you think this problem is only brought up by people having just registered for Kvr and why do you think they never answer when I ask them for their name? (also not in private via mail).

dus je ziet dat de maker enorm behulpzaam is bij dit soort problemen, dus je probleem is denk ik dan opgelost aangezien je gewoon een mailtje naar hem kan sturen en hij je kan helpen.
Je hebt vanguard immers toch pas aangeschaft :)

=(

en maar denken dat die gast van wie ik het kocht te vertouwen was, hmmmmmmmmm. I weet waar zijn huis woont:duivels:

Back