Cassius remix

Bobby

.com
dag medeforummers :D

... omdat ik in een goede bui ben, nog een Groovy Tune die ik met een kameraad heb gemaakt.
Tis nogal funky :kroon:
Vocals komen van een vinyltje van Cassius - Sound of Violence.

Please listen and share me with your (online) feedback!! :L

Om te luisteren: klik m'n handtekening >> demo's >> MOMO >> Groove

Jij hoort dus niet dat de vocals op z'n minst 1 hele toon van de gebruikte sounds afwijken? (Vocals op iets hoger dan A, rest op G). Transpose eens omhoog voor de grap :).

Origineel geplaatst door Bobby
Valt dit dan zo hard op? :) lol
Jij bent een kenner.
Voor mij wel ;). Moet je eens op een synth doen; speel G1 en G2 als bas en een Amin als akkoord (of andersom, A1 en A2 als bas en een Gmin als akkoord). Je kunt het wel als een overgang gebruiken om wat spanning te maken, maar als je het consequent toepast klinkt het wat "ernaast gespeeld".

Ik heb nog geen commentaar op je track gegeven; als je dat kunt oplossen wil ik 't wel eens proberen, maar ik word nu iets teveel afgeleid door het verschil in toonhoogte :).

I totally agree! Het valt op en is zelfs best vervelend. Na anderhalve minuut maar uitgezet.

Verder mis ik naast de strings eigenlijk ook nog een zachte, warme, filterende pad. Hoeft niet te hard te zijn. Gewoon om de boel wat voller te laten klinken (zou ik doen in ieder geval, my style ;))) . Wat ik me afvraag, hebben jullie een extra subwoofer in de studio staan die misschien iets te hard staat? Want het klinkt wat lafjes in het diepe laag :)

Hoop gezeik, maar ik denk dat je door aan die dingetjes te werken een best lekkere track zou hebben.

mzl, F.

Back