Te koop via Ebay

TMT

Dutch Touch
Te koop via Ebay; AKAI PROFESSIONAL S20 SAMPLER
Objectnummer: 3746694111
Verkoopvorm: Veiling
Hoofdrubriek: Muziek en -instrumenten: Muziekinstrumenten:Keyboards, synths en piano's
Startprijs: EUR 6,99
Duur van de aanbieding: 7 dagen
Begindatum: 05-sep-04 22:00:51 CEST
Einddatum: 12-sep-04 22:00:51 CEST

De sampler is op de volgende site te zien;
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3746694111&ssPageName=ADME:B:LC:NL:1

Groeten,
TMT

Vriend, je hebt blijkbaar je advertentie op de hoofdpagina gezet.
Hiervoor is er echter een apart hoekje voor voorzien (marktplaats).

Iig nog veel succes met je verkoop en vergeet je hier ook niet voor te stellen...

Dus... Welkom :doei:

Yoepie,
ik ben Tommie,
niet helemaal vers, maar een beetje.
Eigenlijk zoals het met het muziekmaken is.
Wil opnieuw beginnen.
Heb alleen programma's als ACID, en sinds kort Cubase SX 2.0. Yamaha synth (Cs1x) en Roland module JV1010.
Wel creatief gezien mijn slechte 'handenspel'. Daar gaat het volgens mij ook om. Creatief, niet perse een virtuoos. Wellicht dat het je creativiteit kan verhogen (tja ook beperken), maar goed......
uhhh, ik ben niet zo heel vaak op deze site, vergeet het vaak te bezoeken. Slechte gewoonte zeg maar.
Groeten,
tommie

:halleluja Wat een eer voor mij om jullie te mogen begroeten:halleluja
ff zonder dollen, misschien is mijn bericht op de verkeerde plaats terecht gekomen, maar nu ik toch bezig ben, kan iemand mij een beetje wegwijs maken. Ook ik moet ergens beginnen toch!
Wel, ik moet eerst kontakt zien te leggen met mijn Cubase en synths. Dat gaat me waarschijnlijk wel lukken, alhoewel ik toch meer van de Atari was zeg maar. Het volgende probleem is; ik wil graag Orange gaan gebruiken (Vocoder). Kan iemand mij die aan- of afraden. Graag ook gebruikerservaringen..........Verder wil ik graag weten met welk middel ik het beste mijn computer met mijn lieverds (sunth + module) kan verbinden. iemand een goede tip voor iemand die geen grote aantallen synths behoeft.
Ik hoor hopelijk van iemand.

Back