Pim goes Punk

Voor Pim geen :biertje: meer!

Die closeup van die mond is best wel ranzig!

volgens mij is Pim's apk zowat verlopen............

Het is maar goed dat dit filmpje funny genoeg is om de gedachten vast te houden, anders ging ik me nog ernstig zorgen maken over je geestelijke gesteldheid.

:dubbel:

Wie hangt er nu een Jupiter-8 aan de muur :D

Pim volgt duidelijk de trend in de muziekindustrie waar de DVD met video's als zoete broodjes verkopen. Pim is toch die ladykiller met ontblote borst?

stalin.gif

For the good ól times, Danny Mommens: eat your heart out.

Ha ha! Met die pruik en die bril lijk je echt vet veel op de lead gitarist van Bettie Serveert! En dat is geen misselijke gitarist!
Alleen die giraffe kan nog wel eens voor problemen gaan zorgen...animal rights en dat soort shit....

ow mijn god, hoe heb je Arjan Ederveen zo gek gekregen dat ie in je clip speelt???
Ik heb hier geen geluid op mijn werk maar dit is errug vaag.

-C-

Origineel geplaatst door Hover
Wie hangt er nu een Jupiter-8 aan de muur :D
Eh... da's toch een 6? Donkere kleurtjes?

Maar behalve een leipe video ook dus even een kijkje in de keuken :). "En dan hier de vintidzj-hoek met de houten zijpaneeltjes..."

Petje (ik bedoel "haar") af voor dit p(r)uik stukje werk.

Leuk die contrast tussen de muziek en die hoeveelheid synths op de achtergrond, aangezien ik werkelijk geen enkele synth terughoor in de muziek. De verveling slaat toe bij Pim zo te merken. Doet de hoeveelheid synths hem demotiveren om ze te gebruiken waar ze voor bedoeld zijn en als frustratie van inspiratieloosheid hem bewegen tot dit staaltje vakmanschap. Het dierenleed doet mij pijn. Wie wurgt er nou een giraf in zijn videoclip? Jawel, Pim does it and he "keep the punk alive and kills the giraffe" (citaat "Boris")

bron "Wereld Natuur Fonds van Girafloze Synthofielen"

Mosterd na de maaltijd...

Mosterd na de maaltijd...

Hey, dit is toch geen punk! 'Gewoon' hardrock... ;)

:dubbel:

:okdan:

Eindelijk weer eens een échte clip!
Toonden ze dit soort dingen maar weer op MTV in plaats van al die bling bling crap & niet-ter-zake-doende shows.

:yamaha:

(sorry, het icoontje heet Yamaha. Maar daar denk je maar overheen)

Back