[hardcore] Sarin - Wrong answer

doops

Nocternal
Nadat ik m'n vullingen weer op z'n plaats had zitten en de katten uit de gordijnen geplukt had, kon ik niets anders bedenken als dat dit toch niet echt mijn ding is. Dit is zelfs zo erg "niet mijn ding" dat ik mezelf er niet aan waag om hier iets nuttigs over te kunnen zeggen, behalve dan dat mss je bas wat zacht staat (in vergelijking met de rest).

hahahah smaken verschillen ;)
k hoop dat je bedoelt dat je dit niet echt kan waarderen omdat t jou muzieksmaak niet echt is. en niet dat t gewoon complete bagger is :)

Origineel geplaatst door doops
hahahah smaken verschillen ;)
k hoop dat je bedoelt dat je dit niet echt kan waarderen omdat t jou muzieksmaak niet echt is. en niet dat t gewoon complete bagger is :)

ik kan alles waarderen waar iemand tijd en moeite in gestoken heeft, maar ik kan hier vanwege mijn muzieksmaak inderdaad niet echt met plezier naar luisteren.

:biertje:

heb zitten luisteren en vielen me aantal dingen op aan je track.

- je kick mist aardig wat laag.
- je geluiden klinken aardig onbewerkt qua eq.
- vocal is te zacht en aardig dof, wel coole vocals (heb deze film laatst gezien meen ik).
- je laat te veel geluiden onder de vocal door lopen in de break waardoor die totaal niet te verstaan is.
- je lead is te iel, kan je beter nog stapelen met een wat dikkere of zwaardere synth om.
het wat uuhm... dikker te laten klinken :D
- percussie wel redelijk gebruikt en geplaatst in het stereobeeld.
- je zou op sommige geluiden met beleid nog wat delay/reverb kunnen toevoegen.
het klinkt nog enigzins "droog" nu.

over het algemeen wel een aardige track, maar zou met deze versie nog niet iets naar een label
sturen. Zou zeggen werk er nog ff aan en maak nog 1 of 2 tracks waar je redelijk tevreden bent
en stuur dan pas een demo.

daarnaast mastering is niet jouw taak, laat dat aan de eventueel geintresseerde label over! uitmixen is
een ander verhaal dat is wel jouw taak om dat zo goed als mogelijk te doen :geslaagd:

veel succes ermee!

je "none of ya left" track vond ik al een stuk beter en ook wat meer potentiƫ hebben om
door een label geschikt te vinden voor opnieuw uitmixen en uitwerken voor eventuele release
;) :D

enige zonde is de neophyte sample van none of ya left... aangezien voor veel mensen die track
een flinke waarde heeft vind ik het not done om zulke samples opnieuw te gebruiken, maargoed ;)

dank je wel 8)

ik zal die punten is ff nalopen :D die none of ya left track is trouwens ook al in de remake ;) daar waren we zelf ook redelijk tevreden over maar daar moet nog een hoop aan gebeuren aangezien de maatvoering niet helemaal goed was.

Ben het wel ongeveer met Endonyx eens.

Ik denk ook dat je als eerste plaat toch met iets originelers zal moeten komen dan dit. Er zijn op dit moment zoveel hardcore producers die naar mijn smaak qua stijl toch net iets teveel op elkaar lijken, je moet gewoon echt met iets origineels komen wil je daartussen opvallen.

Die none of ya left track zou het idd. beter doen, of die vorige van jou als ik me niet vergis..:okdan:

Uit welke film komt die sample btw. want hij kwam mij ook wel bekend voor?

aha ok bedankt voor je feedback.
ik ga deze op een cd met nog vier nummers doen waaronder ook dat vorige nummer.
oh die samples komen btw uit the butterfly effect

Origineel geplaatst door doops
aha ok bedankt voor je feedback.
ik ga deze op een cd met nog vier nummers doen waaronder ook dat vorige nummer.
oh die samples komen btw uit the butterfly effect

Die andere nummers heb je ook al een keer gepost hier?

Wel raar trouwens dat die sample me bekend voorkwam, heb die hele film nog nooit gezien..:confused:

eehm even kijken de meeste wel
put it on
what the fuck
dit nummer
en bodysnatcher

De lead-sound doet me op t vrij laag volume van mijn laptop al gigantisch pijn in de oren.
Het geheel is veel te hard en hoog voor de oren.
Als je dit op n party hoort houdt iedereen spontaan zijn of haar oren dicht...

Ik denk ook te veel eq en uitgefilderde geluiden. Beetje meer laag spv.
Verder wel ok voor n hardcore track denk ik (wel afwisselend en loopt lekker)

Succes ermee

doops, laten we klare wijn schenken;

Je track mist:
-uitgebalanceerde ritme-effecten
-EQ op de baslijn
-compressie op de beats

Jij mist:
-kennis van de Nederlandse spelling
-smaak

ja idd wat is er mis met mn smaak en spelling :confused:

Tja, wat kan ik zeggen. In ieder gevall 100% niet mijn stijl.

Cheapo synthline imo en ook een beetje een suffe ripoff van die vocal uit The Butterfly Effect.
Wat is het trouwens toch met schreeuwende synthlines in de huidige gabber/hardcore? Het komt allemaal op hetzelfde neer! Die sequence met die loopende kickdrum afgewisselt met gefiltererde/extra distortion zit ook echt in 90% van de hardcore tracks van nu.

En natuurlijk de blijvende vocal rips van welke film/muziek of tv-serie dan ook.

Verder natuurlijk wel 100% goed in die stijl. Als je er van houd zal het wel leuk zijn. De kick blijft bij mij inderdaad ook wel wat achter. En jij tracks zijn wel echt af. Geen halffabrikaten.

Back