Ik werd laatst getriggerd door de thread van Fuse over soundscapes en onconventionele muziek. Nu maak ik mij daar ook wel eens schuldig aan. Dat is voor mij -als voorvechter in de bittere strijd voor het perfect gecomponeerde liedje- redelijk raar. Maar wel bevredigend. Zelfs zo bevredigend dat ik deze twee 1:30 minuten durende mini-drama'tjes zelf eigenlijk een paar van de beste dingen vind die ik ooit gemaakt heb....oordeel zelf:
The Chords
Akoestieken gitaar, elektrieken gitaar, Audiomulch, mellotrons, JV1080 viool en een ION lead. Lekker orchestraal allemaal!
Tonic Washdown
Bijna alle geluiden die je hoort zijn gemultitrackte Fender Rhodes akkoorden. Reversed, Timestretched, pitchshifted etc. etc. soms lijken het net violen. Verder nog JV1080 en de RetroDelay plugin van forumlid PIE!
The Chords
Akoestieken gitaar, elektrieken gitaar, Audiomulch, mellotrons, JV1080 viool en een ION lead. Lekker orchestraal allemaal!
Tonic Washdown
Bijna alle geluiden die je hoort zijn gemultitrackte Fender Rhodes akkoorden. Reversed, Timestretched, pitchshifted etc. etc. soms lijken het net violen. Verder nog JV1080 en de RetroDelay plugin van forumlid PIE!