Ik heb sindskort een set alesis monitor one mk2. Ik heb de bassreflex gaten opgevult met sokken en noppenschuim om het af te werken. Nu staat de ene monitor dichter in een hoek dan de andere. En nu hoor ik de monitor rechts van me die ook dichterbij staat, harder dan de andere, die verder van een hoek staat. Is het mixtechnisch verantwoord om de ene iets harder te zetten om dit te compenseren of zal ik een andere opstelling moeten maken?
Ik weet nu al dat dat beter niet gedaan kan worden dus ik ga maar vast bezig met verhuizen, maar ik wil toch even wat reacties graag. Misschien dat iemand anders dit ook heeft gedaan.
De M1 active is trouwns prima naar mn zin. geen problemen met laag e.d. zoals in andere threads staat.
Ik weet nu al dat dat beter niet gedaan kan worden dus ik ga maar vast bezig met verhuizen, maar ik wil toch even wat reacties graag. Misschien dat iemand anders dit ook heeft gedaan.
De M1 active is trouwns prima naar mn zin. geen problemen met laag e.d. zoals in andere threads staat.