[industrial] dry

fuse

Gepokt en gemazeld
Niet echt industrial vanwege te blije elementen. Maar op de ene of ander manier vond ik die tegenstellingen wel grappig.

Hard, vies en raar.
Dus luisteren maar.

http://faxis.dyndns.org/peaks/dry.mp3

hard, vies, raar en lekker !

Er zit ergens een, niet te omschrijven, geluid in (dat gezaag wat door heel het nr zit), wat ik errug gaaf vind.
Tikje abrupt einde misschien ?

:okdan:

Oe oe :walker:

Beestig nummer vind ik persoonlijk ..

Lekkere diepe klank en duistere beats ..

Misschien op het laatste is proberen een kleine variatie te brengen maar voor de rest top man ..
Allee das mijn persoonlijke mening he ..

Keep on Going Like This .. :halleluja

Wel downen maar niet mauwen?

En ik maar denken dat er zoveel industrial fans waren.

ja wel tof - lekker die loop van de mind control ouwe sample cd's als ik me niet vergis.
NIet ehct in een straatje te plaasten maar who needs em anyway

alleen die piano aan het aind snap ik niet. - waarom geen dikke synth sweep

mijn 2 cent

mag je vaker posten, zulke tracks.

heb gisteren thuis geluisterd, maar nu zit ik op het werk dus ik kan geen gedetailleerde commentaar leveren, maar ik had er weinig op niets op aan te merken eigenlijk.

lekkere lome beat. Het begint goed duister, bijna jammer van die wat lichtere, bijna vrolijke elementen (zoals die piano). Maar prima track hoor.

Geinige track hoor, het valt me op dat je tracks qua arrangement steeds beter worden.
Op een of andere manier doet deze track me een beetje aan Art of Noise denken.

Ik vind wel dat je de accoorden die je gebruikt meer power mag geven daar deze accoorden de muziek in je track zijn.
Als je die accoorden dan begeleid met dynamische effecten denk ik dat dat erg climaxerend zal werken. (wat ik gaaf vind)
Wat ik ook nog zeggen wil, het valt me altijd op dat je 'sound' altijd wel heel goed is,
maar je arrangement eigenlijk nogal eenvoudig.
Alsof je allemaal loopjes bij elkaar hebt gegooid die samen goed klinken, maar de track gaat daardoor nergens naar toe.

Ik vraag me af of dat is omdat je niet meer in huis hebt, of dat je ongeduldig bent om de track af te maken.
Niet als steek onder water bedoeld trouwens, ik denk dat als je meer tijd aan je arrangement besteed dat je echt hele gave tracks kan maken, want je 'sound' is goed! Nu wil ik alleen nog meer power. (ik wil dit en dat en dit en dat :) )

Origineel geplaatst door fuse
Wel downen maar niet mauwen?

cat-1.gif
Oké dan.. ff mauwen..

Gaaf nummer!! ..en nu ff naar d'n kattebak..

Origineel geplaatst door demian
Ik vind wel dat je de accoorden die je gebruikt meer power mag geven daar deze accoorden de muziek in je track zijn.
Als je die accoorden dan begeleid met dynamische effecten denk ik dat dat erg climaxerend zal werken. (wat ik gaaf vind)
Wat ik ook nog zeggen wil, het valt me altijd op dat je 'sound' altijd wel heel goed is,
maar je arrangement eigenlijk nogal eenvoudig.
Alsof je allemaal loopjes bij elkaar hebt gegooid die samen goed klinken, maar de track gaat daardoor nergens naar toe.

Ik vraag me af of dat is omdat je niet meer in huis hebt, of dat je ongeduldig bent om de track af te maken.
Niet als steek onder water bedoeld trouwens, ik denk dat als je meer tijd aan je arrangement besteed dat je echt hele gave tracks kan maken, want je 'sound' is goed! Nu wil ik alleen nog meer power. (ik wil dit en dat en dit en dat :) )

Het zijn idd allemaal loopjes bij elkaar. Maar dat bij elkaar zoeken is ook nog niet even makkelijk. Maar je hebt wel gelijk dat ik niet veel geduld heb om dingen af te maken. Maar goed, ik was een poosje gestopt met nummers te fabrieken en dan weer de draad oppakken kost even tijd. Maar op zich vond ik het leuk genoeg om te posten. En eigenlijk gaat het bij er niet zozeer om nummers helemaal af te maken maar als de feel maar klopt en het goed klinkt met de boodschap die er voor mezelf inzit dan ga ik niet zo vaak door om nog een paar uur aan het nummer te zitten. Meestal dat ik nummers afmaak ik een dag. Misschien dat als ik meer tijd en moeite er aan zou besteden dat betere nummer zou maken maar nu loop ik in ieder geval niet het risico om nummers dood te produceren. ;)

Very nice om te zien dat het EQ-tje van winamp bij elke beat helemaal voluit staat! Ik vind die piano aan het einde juist erg goed passen op 1 of andere onbeschrijfelijke manier.

(Leuke soundtrack voor Swordfish 2 :) )

hey Fuse, experimenteel goe poeier ze!

Zet die mastering eens ietske doffer/ronder en minder multiband, heb het gevoel dat jer net iets over steekt

maar voor de rest :halleluja

Super intro! Vette pads! Helaas ben ik niet zo fan van het soort beats dat je gebruikt, ze zijn me ook iets te overheersend.
Maar ondanks dat dit niet echt mijn favo stijl is klinkt ie lekker hoor!

Ja, lekkere sounds, leuke combi van rauw en melodieus...

persoonlijk ben ik alleen ook niet zo'n fan van deze beats,
het maakt hem iets te loom ofzo, ik zou d'r een rollende industrial breakbeat ondergooien
(maarja, ik ben dan ook een breakbeat-man)

piano-thema zou je misschien nog meer als 2e thema in
het nummer kunnen verwerken en dus al een keertje eerder doen.

van het pad-themaatje wat op 1:12 komt is het misschien wel
aardig om de laatste van de 4 niet te spelen... (als je begrijpt wat ik bedoel)

Back