• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mpc1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gilles la Crêpe

Stamgast
Bij deze bied ik mijn Akai MPC-1000 te koop aan voor € 700,00

Hij verkeert in topstaat en komt samen met een 16mb en 256mb geheugen card. Daarnaast zit er ook een standaard Akai card bij van 32mb. Het geheugen is niet uitgebreid.

Prima apparaat en bevalt eigenlijk nog steeds prima, maar gaat weg i.v.m. andere aankoop. Tja... keuzes moeten gemaakt worden... Ik heb hem gekocht om te kijken hoe een hardware sequencer bevalt, maar nu ik een keuze "moet" maken kies ik uiteindelijk toch een software sequencer.

Reageren via mail of pb.

Kick!

Wie foto's van goeie kwaliteit wil, moet maar even een pb'tje of mailtje sturen.

Oohja... geen ruil. Gewoon harde euro's.

Denk je een beter bod te hebben dan de prijs die ik gesteld heb? Probeer me maar eens over te halen :D

Kick!

Niemand interesse? Als je even snel een ideetje hebt is het een perfecte bak echt. Hij is zo opgestart! Op record drukken en opnemen maar. Wat dat betreft handiger dan een softsequencer.

Als er niemand komt voor 31 oktober, dan houd ik hem absoluut zelf. In feite wil ik hem eigenlijk niet kwijt. Ik ga ook geen prijsverlagingen doen ofzo verder.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back