Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Danny
no_key had er overlaatst één te koop voor 400 EUR. Misschien is ie nog steeds te koop
![]()

Origineel geplaatst door Vizion
Nope die is naar Leo..![]()
Origineel geplaatst door Leo
ja, en als ik dit dan lees, denk ik toch weer even.... zal ik die d-two overdoen en dan de mf104 van dob kopen, is iedereen weer een beetje blij.......
maar ik doe het niet. de d-two is echt geweldig, deze blijft lekker hangen. ik zal wel voor je uitkijken.

Origineel geplaatst door Leo
ja, en als ik dit dan lees, denk ik toch weer even.... zal ik die d-two overdoen en dan de mf104 van dob kopen, is iedereen weer een beetje blij.......
maar ik doe het niet. de d-two is echt geweldig, deze blijft lekker hangen. ik zal wel voor je uitkijken.
Origineel geplaatst door sten
D-Two is tweedehands moeilijk aan te komen.
Als je budget iets hoger is (of als je het er voor over hebt) zou ik eens kijken naar een 2ehands TC fireworx. Dat is helemaal top of the bill
Origineel geplaatst door MuziekFriek
De FireworX is super voor vreemde, bizarre effecten. Ook perfect voor gekke stemmetjes en voor het bewerken van geluid bij film. Als je (veel!) tijd hebt en je je wilt verdiepen in de architectuur van het apparaat kun je ook zeer creatieve eigen patches maken. Bijna niets is onmogelijk. Nieuw bij Feedback is ie nu 1000,-. Als jij 'm voor iets meer dan 500,- nieuw kunt kopen en deze bak wekt zwaar jouw interesse, moet je dat zeker doen. Ik vind 'm overigens niet geschikt als delay of reverb bak. Daarvoor is ie te complex.