• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

K2000VPR, K2000, Darkstar TK/TR

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lacertus

*ISOCHRONE*
Ik heb te koop/te ruil:

- Kurzweil K2000VPR v3.54J, module versie, zónder sample optie. Zie HIER. Er kunnen dus géén RAM geheugenstrips meer in gedaan worden: samples lezen is dus niet mogelijk met dit beest! Wat overblijft is een synth-engine en een sound waar menig synth bij verbleekt!! :okdan: 300EUR

- Kurzweil K2000 keys v3.87 (laatste versie!), 16MB sample geheugen, zónder sample optie. Pas nog nagekeken door Kurzweil Service Duitsland, in goede staat! Mét RMB board ROM expansion interface (dochterboard; zónder ROM's dus). 550EUR

- Redsound Darkstar XP2: heerlijke VA synth; 5-parts, fijne knoppen, nog fijnere klank! In nieuwstaat! 130EUR

Ruilen tegen een brute 'rompler' á la EX5, Motif (ES?), XV88, GEM Equinox, EMU PK1, etc.: dus degelijke toetsenbak, mét arpegiator, liefst 76 of meer toetsen... Geen analoog of VA aub...

Mijn cashflow is bijzonder laag, dus veel bijleggen kan ik eigenlijk niet...

Laat maar weten!

Groet,
Roy

Plaatje VPR:

Attachments

• k2kvpr2.jpg
    k2kvpr2.jpg
    32,3 KB · Bekeken: 63
Ff voor alle duidelijkheid: Ik ben specifiek op zoek naar een -goede- rompler, mét toetsen, en mét arpegiator... dus géén rackspul, fx, VA's, etc...

Ook nog een plaatje van de K2000:

Attachments

• k2kk.jpg
    k2kk.jpg
    32,8 KB · Bekeken: 65
- Kurzweil K2000VPR v3.54J, module versie, zónder sample optie. Zie HIER. 300EUR

- Kurzweil K2000 keys v3.87 (laatste versie!), 16MB sample geheugen, zónder sample optie. 550EUR

- Redsound Darkstar XP2: heerlijke VA synth; 5-parts, fijne knoppen, nog fijnere klank! In nieuwstaat! gereserveerd

- Kurzweil K2000VPR v3.54J, module versie, zónder sample optie. Zie HIER. 250EUR

- Kurzweil K2000 keys v3.87 (laatste versie!), 16MB sample geheugen, zónder sample optie. gereserveerd

- Redsound Darkstar XP2: heerlijke VA synth; 5-parts, fijne knoppen, nog fijnere klank! In nieuwstaat! waarschijnlijk vanavond weg

- Kurzweil K2000VPR v3.54J, module versie, zónder sample optie. Zie HIER. 250EUR of ruil

- Kurzweil K2000 keys v3.87 (laatste versie!), 16MB sample geheugen, zónder sample optie. gereserveerd

- Redsound Darkstar XP2: heerlijke VA synth; 5-parts, fijne knoppen, nog fijnere klank! In nieuwstaat! verkocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back