• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gloednieuwe Roland Fantom X6 voor EUR 1850

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arjan van gog

Nieuwkomer
Gloednieuwe Roland Fantom X6 workstation voor € 1.850,-

De Fantom X6 is een prachtig apparaat, de enige reden dat deze wordt verkocht is omdat ik bij nader inzien toch de 76 toetsen van de X7 goed kan gebruiken (de X6 heeft 5 octaven=61 toetsen). Dit exemplaar is nog in absolute nieuwstaat, er zit nog bijna twee jaar garantie op. Zelfs de originele stickers met features zitten er nog op.

De nieuwprijs van een Fantom-X6 is op dit moment bij discount store FeedBack € 2200. Het voordeel bedraagt dus € 350 voor een gloednieuw apparaat.
Ook de originele doos en uiteraard de handleiding en bijbehorende CD-ROM zijn nog aanwezig.

De flightcase waarvan in de vorige advertentie sprake was is op het laatste moment verkocht, deze zou eigenlijk samen met de X6 uiterlijk 10 september worden ingeruild bij de dealer voor een X7. In overleg met de dealer heb ik daarom besloten om de X6 nog een keertje afzonderlijk te koop aan te bieden, tenslotte heeft niet iedereen een flightcase nodig. De X7 heb ik in middels al wel in huis en je krijgt dan ook de nog gesealde handleiding en andere accessoires van mijn nieuwe X7 bij deze X6 geleverd (is allemaal identiek).

IEDER BOD ONDER € 1850 IS ZINLOOS De reden voor mij om deze X6 nogmaals via marktplaats aan te bieden is dat de dealer eigenlijk niet zo zit te springen om een gloednieuwe X6 als occassion zo kort na de introductie. Vanwege mijn zeer goede relatie met deze dealer doe ik dus alsnog een poging om het apparaat zonder ingewikkelde zaken als (extra) BTW te verkopen, ik loop zelf geen risico want ik heb wel een zeer gunstige afspraak gemaakt over inruil en die staat als een huis. Dus bespaar je de moeite van een lager bod.

Zie ook de advertentie op marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/synthesizers/10496.htm

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back