What the f!#@! mn an1x geeft af...

RezonatoR

Ik hang wat rond..
:confused: :stupid :confused:

ben ik mn knoppen en toetsen aan het poetsen en kom ik tot de ondekking na dat ik de an1x had schoogemaakt dat er een zooi blauwe shit op mn doekje zit. Allen water gebruit, dus gewoon een vochtige doek. Het is echt blauw en nu is er een vage streep die bijna niet te zien in te zien op de "verflaag" van an1x. Het is niet superstorend maar ik vind t vreemd en ik ben heel zuinig op mn spullen dus ik poets de boel regelmatig, maar de an1x heb ik nog maar net, en wou m eens ff lekker schoonmaken na een liveset.

Zijn er meer mensen die dit hebben gemerkt, of maken jullie je synths nooit schoon?

Voor mij een bekend probleem. Sinds ik samenwoon wordt mijn computer intensief gebruikt en gebruikt iedereen de AN1X als armsteun. De hele hoek onder het pitchwiel is lichterblauw dan de rest van de synth !!!

Vind het schandalig dat dat kan...Als je het echt met water hebt gedaan zou ik een mailtje naar yamaha sturen met een verklaring hiervoor..Heb er ook eentje gehad en had altijd al het idee dat de buitenkant nogal zwakjes was..maar dit is wel triest.

Klopt, dit heeft mijn An1x ook. Schoonmaken met zo'n glassexdoekje is een big NONO...gewoon afstoffen en de toetsen kan je net als het schermpje wel gewoon schoonmaken. Vaag is het zeker: de cs2x geeft iig niet af.

Ik heb ook een cs1x gehad die het ook niet had, meen ik zo te herinneren. Die heeft ook menig keer aan een vochtige doek moeten geloven. :confused:

Waar kan ik dan het beste heen mailen als ik Yamaha hierover wil raaplegen?

Hey Klaas!

best sneu voor je!
Spijtig van die an1x, qua synthmogelijkheden nog zo'n coole bak,
maar als de behuizing en zo werkelijk zo slecht is... =( =( =(

Wat de Cs1x betreft kan ik bevestigen... dat beestje zag er heel erg goed
en wel onderhouden uit! noppes verkleuring!

die was ook mooi proper trouwens ;)
:D (waarvoor dank)

anyway, succes met het te pakken krijgen van yammieha!

groetz

wolkie

Back