:confused:
:confused:
ben ik mn knoppen en toetsen aan het poetsen en kom ik tot de ondekking na dat ik de an1x had schoogemaakt dat er een zooi blauwe shit op mn doekje zit. Allen water gebruit, dus gewoon een vochtige doek. Het is echt blauw en nu is er een vage streep die bijna niet te zien in te zien op de "verflaag" van an1x. Het is niet superstorend maar ik vind t vreemd en ik ben heel zuinig op mn spullen dus ik poets de boel regelmatig, maar de an1x heb ik nog maar net, en wou m eens ff lekker schoonmaken na een liveset.
Zijn er meer mensen die dit hebben gemerkt, of maken jullie je synths nooit schoon?
:confused: ben ik mn knoppen en toetsen aan het poetsen en kom ik tot de ondekking na dat ik de an1x had schoogemaakt dat er een zooi blauwe shit op mn doekje zit. Allen water gebruit, dus gewoon een vochtige doek. Het is echt blauw en nu is er een vage streep die bijna niet te zien in te zien op de "verflaag" van an1x. Het is niet superstorend maar ik vind t vreemd en ik ben heel zuinig op mn spullen dus ik poets de boel regelmatig, maar de an1x heb ik nog maar net, en wou m eens ff lekker schoonmaken na een liveset.
Zijn er meer mensen die dit hebben gemerkt, of maken jullie je synths nooit schoon?