Reason

Link werkt niet:

geen_verbinding.JPG

Afijn, welkom trouwens :)

<<zie hierboven>>

ha Folkerts, allereerst maar van harte welkom. Als je je link ff fixt, dan wil ik graag luisteren hoor (en misschien kan ik er dan ook nog iets zinnigs over zeggen; je weet nooit ;) ). :koffie:

Ok dan, link werkt ;)
Eeh, ik vind de melodielijn wel dope, maar je moet qua instrumenten nog ff wat meer opbouwen enzo...
- Beetje wat meer variatie in hihat, gooi er nog een clap bij en wat cymbals, kortom iets drukker..
- Ehm, dan misschien nog wat begeleiding qua strings, enne, een bass begeleiding is ook wel leuk...Iets meer variatie, dat houdt t spannend

Wel tof die effecten die er in zitten...

Kzou zegge, Ga nog ff lekker verder met die track :)

Bedankt voor de reactie,

Ik zal proberen er een leuk baslijntje in te doen + string begeleiding. En wat meer met het ritme doen.

Dat de link niet werkte, kwam volgens mij door de sitesled server..:confused:

enne...wat ik absoluut zou veranderen, is een andere sound voor dat melodietje. Het melodietje heeft best wat, maar die sound die je daarvoor gebruikt vind ik echt niks, en niet alleen ik, maar ook mijn oren! Je gooit opeens de Cutoff open, en dan snijden opeens allerlei hoge frequenties in mijn oren, was niet lekker om naar te luisteren. Maar als je dat zou aanpassen.... en wat meer variatie en spanning erin, dan kom je al een heel eind!

Succes! :biertje:

Je track mist ballen maar voor je eerste produktie is het zekr niet slecht. doe zeker eerst wat aan die filter!

Hoi
Ik heb zo'n vaag idee dat je hem met (een slechte) koptelefoon gemasterd heb en dan is hij qua klank nog wel te pruimen maar met speakers gaat het echt niet hoor.
Eerst iets aan "het hoog" doen zou ik zeggen.
Wel doorgaan met produceren!
Groet H@NKZ

Back