Hello, kunnen jullie ff zeggen hoe de site load ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BelgianGuru

Ingeburgerd
Jaaaa, de tweede zit zit erop ! Heb ik vannacht wat doorgewerkt aan het flash gedeelte van mijn webstekie. Stelt niet veel voor, nog geen samples te beluisteren ofzow omdat ik free webspace use (en dus totaal geen bandwidth krijg ;(). De url, samples moeten nog geupdate/gechanged worden, maar voor de rest zal het wel een tijdje zo blijven denk ik. Mijn vraag staat hier niet om te spammen ofzow, maar zouden jullie eens kunnen kijken of het snel genoeg load (de twee versies) met jullie connectie ? Ik heb namelijk kabel, en gaat alles vlot mee, dus ik weet het niet goed nu.

Dit is de tijdelijke url : http://users.pandora.be/janv/

Ook eventuele opmerkingen over de layout zijn welkom, goed en slecht. Als het maar constructief is :)

Cheers

Gaat goed hoor.
HTML versie gaat lekker vlug.
Flash iets trager, maar niet te traag.

Die twee dansende meiden rechtsboven zijn erg gaaf!

Jammer dat je in het flash gedeelte de biografie niet onder een aparte knop hebt zitten, nu moet ik helemaal de discografie voorbij scrollen... In de htmal versie heb je wel 4 knoppen, in flash maar 3; niet constant.

Ook de sounds over de knoppen zijn leuk.

Foutje in het html gedeelte; alle plaatjes linksonder met daarop de woorden 'news' 'bio' 'disco' hebben bewegende lijntjes, maar die van 'contact' niet.

Het popup venster van html is smaller dan die van flash; als je eerste de html optie aanklnikt, en daarna dit venster niet afsluit, teruggaat naar de intro pagina en dan op flash klinkt, dan verlies je de tekst aan de rechterkant.
(wat een gezeur hè...)

Hehe, bedankt voor de input :)

Ik heb die 3 knoppen gemaakt omdat het oorspronkelijk de bedoeling was om de html versie te vervangen. Van die windowtjes heb ik ook al gemerkt. Zal de html gewoon centreren in een popup even groot als de flash, dan is dat probleem ook weer van de baan ;)

Dat van die lijntjes bij html heb ik geen last van ? Ik zal eens netscape installeren ofzo, en het eens grondig bekijken, want dat is zeker niet de bedoeling.

Bedankt !

Aaaah ja DIE lijntjes ! :D Maar dat is de bedoeling, lijkt dit fout ofzo ? ALs je goed kijkt 'gloeit' die van contact. Ik heb dat gedaan omdat dat minder plaats pakt, en omdat ik het wel leuk vond lol :) Maar als het indruk geeft dat het een fout is ofzo, zal ik het wel even veranderen. (je bedoelt toch die gele pics met die animated lijntjes he ?)

Ja die lijntjes, die bedoel ik. En dat vind ik mooi hoor!

Alleen is nummer 4 'contact' de enige afwijkende. Ik zie inderdaad, nu me erop gewezen is, dat de 4de gloeit.
Tja, dat kan natuurlijk ook.

Op het eerste gezicht dat ik dat ze alle 4 hetzelfde waren, en dat de 4de stilstond.
Maar zowaar, ook deze beweegt. Ik hou er zelf van om alles hetzelfde te doen, maar dat is een kwestie van smaak / gewoonte.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back