nieuw lid CAP

CAP

Call me an addict
ik ben een nieuw lid hier, en kwam hier op aanraden van een vriend van mij (Oxy-Yan) voor jullie misschien geen onbekende... ik heb al wat rondgesnuffeld op de forums, met name naar de topics over geluidskaarten. vorige week heb ik de hoontech dsp2000 bestelt en ik gok dat ie morgen binnenkomt.

mijn stroming is voornamelijk rapmuziek.. misschien eens iets anders dan de vele technogasten die hier rondlopen. ook maken we Ballads en andere stromingen dan rap.

voor nu zeg ik mzzl en wie weet spreken we elkaar ooit
CAP

Heya CAP!

welkom hier! En Rap is ook welkom! Gaat hier immers over het algemeen over synths en niet over techno ...toch? ;)

hahah neh jan is ok man

rap...interessant....rap je zelf dan ook of verzorg je alleen de beats?

en welkom

ik doe beide, we maken de beats zelf .. en ik sta ook zelf op het podium.. tnx for the welcome

je moet ns een acapellaatje online zetten...wil t eens met hip hop proberen :D

scool ik zal eens iets uploaden, en waar ik die beats mee maak.. nou ongeveer alles wat muziek maakt... van trackers tot mn Rm1x en halion

Rap is OK! Luister er al jaren naar. Vroeger ook wel veel naar optredens geweest. 24K, Public Enemy. Meest coolde wat ik met dat gebeuren heb meegemaakt is dat ik met een vriend onderweg was naar een optreden van Bodycount (ok dat is rock), zat in de trein A'dam - Utrecht. Zat ik en m'n witte kop met Ice-T en z'n hele club in de trein (ja de trein!!!!).

Ice trapt konten!!!

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Ice trapt konten!!!

Greetz,

Yawgmoth

En wat te denken van Vanilla Ice! :P

hmm gelukkig word ik binnen 1 dag al vergeleken met vanilla ice....

Haha, nee joh, ik loop maar wat te stangen.... (en ik had het niet over jou)

Misschien heb je wel meer weg van MC Hammer? ;)

nee ik ben blank.... dus dat zit er toch niet in..
ik neem het ook niet persoonlijk hoor ehehe

Re: nieuw lid CAP

Origineel geplaatst door CAP
mijn stroming is voornamelijk rapmuziek.. misschien eens iets anders dan de vele technogasten die hier rondlopen. ook maken we Ballads en andere stromingen dan rap.

Welkom hiero CAP!

Just wondering... ooit in de demogroep Silicon Ltd. op de Commodore 64 gezeten?

R.
(daar zat nl. in den beginne ooit een CAP in)

Haaha, ouwe zaankanter,
welkom dan maar he!

Goed idee om een acapella up te loaden:
Kan ik SPECIAAL VOOR TWIN-X een REMIX maken...:dj: :halleluja ;)

Welkom op het forum,
Je moest ons maar eens wat van die muziek van je laten horen want persoonlijk ben ik wel geinterreseerd in hiphop van nederlandse bodem (of alleen gemaakt door nederlanders).

Welkom,
wat was ook alweer de ultieme rap drumcomputer, Ik geloof iets van de Yamaha CR en een 1 of ander nummer erbij.

Back