gezocht SAMPLER ( EMU / Yamaha )

Status
Please reply by conversation.

Jellew

Nieuwkomer
Hey mensen!

ik ben op zoek naar een leuk samplertje ( voorkeur gaat uit naar EMU esi 4000, Yamaha A 3000, 4000, 5000 )
of andere interessante aanbiedingen,

liefst met best wat edit / filter mogelijkheden,

ev extra's als ( misch benodigde ) SCSI cdrom speler / HD's ook welkom,

prijs komen we wel uit,

wie helpt me verder??

dank!

Jelle

dank, maar........

dank, maar........

zowieso bedankt voor de reacties!,
ik heb echter na goed nadenken de lat wat hoger gelegd,

zit al meer in de hoek van een EMU 6400 ofzo te denken, ( 6400, 6400 ultra, A5000, ..... )
als je 't goed doet, moet je het ook ECHT goed doen toch??

iemand iets??

Jelle

Re: dank, maar........

Re: dank, maar........

Origineel geplaatst door Jellew
zowieso bedankt voor de reacties!,
ik heb echter na goed nadenken de lat wat hoger gelegd,

zit al meer in de hoek van een EMU 6400 ofzo te denken, ( 6400, 6400 ultra, A5000, ..... )
als je 't goed doet, moet je het ook ECHT goed doen toch??

iemand iets??

Jelle

Ik zie dat je je weg naar hier ook hebt gevonden :) Als het filters moeten worden dan emu of yamaha.
Overigens als je meer old skool enzo wilt dan zijn oude akai's (S900 bijv.) of ensoniq wel leuk...

Een A5000 is een stuk makkelijker te editten als een A3000. Echt, dat 2 regelige display is behoorlijk afzien als je daar een avond naar moet turen. Verder kun je de filters van de A5000 behoorlijk tweaken, bijvoorbeeld de breedte van je resonantiepiek en de filter amp (soort van filter drive?).

Lees hier meer

We reviewed the A3000 back in Oct. '97. In '98, Yamaha released the V2 operating system upgrade, which addressed some of the A3000's initial shortcomings while adding remix-friendly features such as a syncable LFO, loop remixing, loop divide, ten new filter types, and the ability to route the outputs of any one of its three effects blocks into another effects block.

The A4/5000 models pick up where the A3000's features left off: 40 new effects algorithms (for a whopping total of 96), increased polyphony, a generous display, nine sound CD-ROMs to get you started, and the ability to burn audio and A-series format CDs. There are, of course, other changes and enhancements, which I'll get to shortly. Rather than spend too much time covering the basic navigation, I'll highlight the cool remix features and other new stuff, and encourage you to dig out your Oct. '97 Keyboard or go to the Archive section of www.keyboardonline.com for more on "getting around."

yamahaa5000-2.gif

yamahaa5000-3.gif

disclaimer: (;))
Ik ben totaal niet bekend met EMU samples maar ik vind de A3000/A4000/A5000 sowieso vetter dan de akais uit die tijd.
Z4 / Z8 schijnt ook vet te zijn.

-C-

YAMAHA A5000

YAMAHA A5000

Alles erop en eraan. Volledig uitgebouwd extra 6 outputs. extern SCSI bak met voeding inclusief Plextor CDWRITER CDREADER iomega ZIPDRIVE DAT STREAMER. met 10 standaard sample cds van yamaha.Inclusief software en alle kabels.
+- 900euro voor alles, ja echt waar geen geintje. heeft mij nieuw 2500euro gekost met alle toebehoren erbij.
drt@cryptofobia.be

900 euro voor alles, en das geen geintje? Wow, vind ik wel erg duur, veel te duur zelfs.

Hier staat een A4000 voor ongeveer de helft.
De A4000 is 64 stemmig ipv 128 stemmig en kan 16 midikanalen aan ipv 32 in de A5000. Verder heeft de A4000 3 effect blokken in tegenstelling tot de A5000.

Deze sampler heeft dus ook de outputs en een zipdrive.
Maar goed, das ook voor minder dan de helft :D... Ik weet het trouwens niet zeker maar is dit de advertentie van maurice hier op het forum?

-C-

EMu E5000 Ultra

De Emu is uitgebreid met:
4 extra inputs (6 totaal)
8 extra outputs (12 totaal)
Rfx-card
128 mb intern
zooi sample cd's

En dan nog een rackje met een scsi hard disk en scsi cd-rom speler.

Vraagprijs 1000 Euro

Origineel geplaatst door C738
900 euro voor alles, en das geen geintje? Wow, vind ik wel erg duur, veel te duur zelfs.

Hier staat een A4000 voor ongeveer de helft.
De A4000 is 64 stemmig ipv 128 stemmig en kan 16 midikanalen aan ipv 32 in de A5000. Verder heeft de A4000 3 effect blokken in tegenstelling tot de A5000.

Deze sampler heeft dus ook de outputs en een zipdrive.
Maar goed, das ook voor minder dan de helft :D... Ik weet het trouwens niet zeker maar is dit de advertentie van maurice hier op het forum?

-C-

Erg prijzig idd.

Laatst hebben we een A3K gekocht voor 250 euro. Volledig uitgebouwd (nieuwe velgen, extra uitlaten (digitaal en analoog) en natuurlijk een zipdrive (extern))

Ik sanp wel dat het niet leuk is om je duurbetaalde sampler te verkopen voor een appel en een ei, maar ja, zo gaat dat in deze wereld.

Mijn advies: houden die sampler, het zijn echt de beste samplers (IMHO :okdan: )

Ik heb een E-mu e6400 die ik verkoop.
Hij is in perfecte staat. Met een interne 1GB SCSI HD, 32MB sample RAM, 8 outputs & 2 ingangen, ...
Ik heb een SCSI PCI kaart die ik mee wil verkopen, deze kaart steek je in je PC/Mac en dan kan je samples vanuit de sampler naar de computer halen (met bv Wavelab) en deze bewerken en vervolgens weer naar je sampler dumpen...

Maak me een eerlijk bod en hij is van jouw :)

Greetz

Tijs

E6400 ultra

E6400 ultra

Hallo
Heb een E6400 ultra staan met een 10GB HD vol sounds + een CD brander om je sample CDs in te laden
Tja wat zijn ze tegenwoordig waard?? Doe maar een redelijk bod
groets
PFDSAA

Status
Please reply by conversation.
Back