• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Bijzondere! Midi Controler + Inkel Mixer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pal

Mannelijk lid
Zeer aparte Philip Rees W5 Midi Controller http://www.pan.no/frames.cgi?/fr_rees.htm
Zie plaatje

Gekocht van Leo, leuk ding maar eigenlijk gebruik ik hem niet (nooit gebruikt zelfs) en kan wel wat centjes gebruiken.

Verder heb ik een INKEL MX1100 10 kanaals mixer 6 mono 4 stereo leuk beginner mixer en
heeel veel reserve onderdelen (bijna nog een inkel mx)

Philip Rees W5 midi controller (koste normaal 399,- euro!!!!!)
Mag alleen weg voor de vaste en minimale uiterste bodemprijs 75,- ex verzendkosten

Inkel MX1100 , stja wat is dat waard... minimaal 60,- zou ik zeggen maar gaat uiteraard naar het hoogste bod.

Dus

Philip Rees Midi Controller---------------- 75,- ex verzendkosten
INKEL MX1100--------------------------------60,- (minimaal)

Ok niet allemaal te gelijk aub!

plaatjes

Attachments

• mm5photo.gif
    mm5photo.gif
    18,2 KB · Bekeken: 76
Philip Rees MM5 + CUBASE SX BOEK

Philip Rees MM5 + CUBASE SX BOEK

Nog te koop:

Cubase SX Handboek (nederlands) Academic Service
Geschreven door Robert Guerin ISBN 90 395 2183 2

Bij Bol.com 39,95 bij mij slechts 25,- ex verzendkosten

Philiprees midifoot controller ok ok mag weg voor slechts 65,- incl verzendkosten

Cubase handboek 25,- ex verzendkosten
Philip Rees MM5 65,- incl verzendkosten

Pben maar....!!!!

NIEUWE PRIJZEN!!!!!

Cubase SX Handboek (nederlands) Academic Service
Geschreven door Robert Guerin ISBN 90 395 2183 2
Bij Bol.com 39,95 bij mij slechts 25,- incl. verzendkosten (als nieuw)

Philiprees midifoot arpeggiator/sequencer/midiclock controller ok ok mag weg voor slechts 60,- incl verzendkosten en manual natuurlijk, werkt ook op 9 volt bat.

Cubase handboek 25,- incl verzendkosten
Philip Rees MM5 60,- incl verzendkosten

Asje me nou......

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back