• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland RD-150

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

P@ulu$

Master of Disaster
Te koop: Roland RD-150 Elektrische Stage piano + koffer
Aanschafprijs(met koffer): €1229,-
Verkoopprijs(met koffer): €750,-

Na lang denken, moet ik helaas mijn Roland verkopen. Prachtig mooi piano geluid en heerlijk toetsenbord. Heb hem in 2003 gekocht, 1e hands. De bijgeleverde koffer(stagg) is beschadigd(dingen zijn er af, maar zijn taak als koffer kan hij nog vervullen!). Koffer is voorzien van twee wieltjes onderaan de koffer, zodat transporteren makkelijk is. Handleiding bijgeleverd(Engels en Nederlands).

Specificaties:
- 88 gewogen toetsen (TP-23)
- Gewicht: 23 kg
- Afmetingen: 1380 (B) x 320 (D) x 105 (H) mm
- Polyfonie: 64 stemmen, Klanken: 16 hoofdklanken(Stereo Piano, Pop, Piano, Rock Piano, Finger
bass, Strings, Synth Strings, Vibraphone, Choir, enz), 8 variatieklanken(Harpiscord, Voice bass, Clav 1)
- Regelaars: Master volume, Brilliance, Upper Level, Lower level
- Stemming: stappen van 0,1 Hz
- Transpositie: -6 ~ +5 halve tonen
- Effecten: Reverb en Chorus(allebei instelbaar in 8 verschillende maten). Sympathetic Resonance (voor piano).
- Recorder: 2 sporen, Opslaglimiet: ong. 5.000.
- Metronoom: 9 verschillende maatsoorten

Plaatje Roland: http://images.misupply.com/products/original/roland/rrd150.jpg
Plaatje koffer: http://bert.schnaeppchenjagd.de/go/art_thumbs/tn_64_4934404.JPG

Stuur een mailtje naar: lange_paulus@hotmail.com of een persoonlijk berichtje...

€700 dan?

Of roep maar eens iets, kijken of ik er ook mee eens kan worden!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back