hermax Ouwe rot Lid sinds 22 april 2004 Berichten 2.272 Locatie Haacht 16 september 2004 #1 ofwel heb ik ferm scheel gezien ofwel gaan ze binnenkort met deze leuke bakken naar je hoofd smijten... slechts 267,51 eur voor dit dingetje?
ofwel heb ik ferm scheel gezien ofwel gaan ze binnenkort met deze leuke bakken naar je hoofd smijten... slechts 267,51 eur voor dit dingetje?
VasC Dat smurfen we... Lid sinds 8 november 2003 Berichten 3.690 Locatie Boven het Noordzeekanaal 16 september 2004 #2 Dat past dan mooi bij deze treath van laatst: A-Station Super?
cloudman ex nihilo creatum ens Lid sinds 8 mei 2003 Berichten 2.370 16 september 2004 #3 ja, maar hier gaat het louter om de prijs zeker? in die andere thread ging het ook al dieper over de talenten van de A-station
ja, maar hier gaat het louter om de prijs zeker? in die andere thread ging het ook al dieper over de talenten van de A-station
Blinx Totally addicted to bass Lid sinds 21 oktober 2001 Berichten 1.682 Locatie Bilthoven 16 september 2004 #4 Re: Novation A-station Origineel geplaatst door hermax ofwel heb ik ferm scheel gezien ofwel gaan ze binnenkort met deze leuke bakken naar je hoofd smijten... slechts 267,51 eur voor dit dingetje? Zie meer... BIj feedback en peter verspuy kost ie 299 en das gewoon binnen NL
Re: Novation A-station Origineel geplaatst door hermax ofwel heb ik ferm scheel gezien ofwel gaan ze binnenkort met deze leuke bakken naar je hoofd smijten... slechts 267,51 eur voor dit dingetje? Zie meer... BIj feedback en peter verspuy kost ie 299 en das gewoon binnen NL