Origineel geplaatst door Acidfever
Ik zie heel die "CLick Here" knop niet eens. Waar zit die dan?
ik bedoel degene die in de post van dcdent rood omcirkeld staat. van de piens-pagina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie heel die "CLick Here" knop niet eens. Waar zit die dan?
Origineel geplaatst door feindbild
ik bedoel degene die in de post van dcdent rood omcirkeld staat. van de piens-pagina.
Ik heb ook nooit gezegd dan piens deze prijzen zelf direct biedt.
synthsite.com en boxymusic bijvoorbeeld zijn (heb ik me laten vertellen) online winkels waarvan piens de eigenaar is.
Piens en deze winkels houden wel andere prijzen aan.
Als je via deze online winkels besteld krijg je het product gewoon voor de goede prijs (Is mij ook bevestigd toen ik een telefoontje pleegde).
Dat is denk ik het verschil!
Heb m'n er-1 MkII inmiddels binnen overigens.

) is echt wel goedkoopOrigineel geplaatst door dcdent
vanuit belgië is het blijkbaar onmogelijk om op die sites van boxymusic te geraken, ik kom telkens op piens.be uit![]()
vind ik ook maar laag van hen... kzou wel graag die sx bestellen. 670 € (incl btw) is echt wel goedkoop
)...anyways...wat een leuk bakkie is dat zeg...(en wat een lelijke kleur)....hij is inderdaad erg gelimiteerd, maar je kan er wel heel snel, heel intiutief (de handleiding heb ik zelfs niet opengehad) hele lekker loopjes mee klussen...en lekker live pielen...ja het is jammer dat de delay global is en ja het is jammer dat er niet meer outs op zitten, te weinig samples, geen filters, te weinig 'synth' om je samples heen...maar oh wat een leuk ding is dit.
Origineel geplaatst door Hanz
Jah, gaaf!![]()
Origineel geplaatst door Roonan
Ik heb de ES1 gehad en nu heb ik de EXS1. Deze klinkt een stuk beter en heeft meer van alles, echt een aanrader.(als je het budget hebt) Als je toch voor de ES1 (MKII) gaat check dan of hij goed als slave synced. De originele had een 15ms lag waardoor hij er altijd net een beetje naast liep. Wellicht hebben ze dit opgelost in de MKII maar check het wel voor alle zekerheid. Het heeft mij de ES1 doen verkopen.......... Ronald. [/B]
Origineel geplaatst door Dark System
ER-MKII:
Bij Feedback € 199,-
Bij Thomann € 198,-
dus waarom in Duitsland kopen?

Origineel geplaatst door The Q
probleem bij Feedback is ook dat ze de aanbiedingen beperkt op voorraad hebben, 7 van de 10 keer als ik wat wil bestellen hebben ze het niet (meer).
Check de site maar eens, er staan nu nog dingen op die maanden geleden al niet meet te leveren waren (zoals clavia materiaal)