• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Diverse spulletjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Marc

Ouwe rot
Hallo mensen ik heb een aantal spulletjes te koop :

Soundcraft Spirit F1 16/2 > 275 euro
Boss Se-70 > 215 euro
Stagg MCO-7W Studio Condenser Microphone + standaard & circa 20 m XLR snoer > 165 euro

Neem je alles tegelijk mee ? Ben je voor 600 eurie de man !

De specificaties/foto´s hoef ik hier niet neer te zetten,want googlen kunnen jullie zelf ook waarschijnlijk wel...als het dan toch niet lukt om info te vinden wil ik dat je best mailen !

Graag serieus bod/intresse via email : rephazer@hotmail.com ,aangezien ik hier niet vaak kom ;)

Groetjes Marc

Diverse Ruilen ?

Diverse Ruilen ?

Soundcraft Spirit F1 16/2 Mixer
Stagg MCO-7 Condenser Mic + Statief + Shockmount ± 25 m XLR Kabel (Geen plopkap helaas)
Boss SE-70

Alles is te koop ,maar ik wil het liefst alles ruilen tegen een ´leuke´ creamware setup dus heb je nog een mooie kaart (met graag wat plug-ins.. Minimax zou lekker zijn :p ) waar je vanaf wil mail me dan ff,wellicht hebben we een deal.
Ook als je intresse hebt in 1 vd dingen ff mailen met een bod.

M.v.g. Marc

rephazer@casema.nl

Hé Hallo

Ik wil ook wel ruilen tegen andere dingen (behalve effecten/sequencers/drumcomputers/mixers/mics)
Dus heb je nog een leuke synth/sampler die in de weg staat en denkt van hé ik kan nog wel een

Boss SE-70 > Fx Bak
Soundcraft Spirit F1 16/2 > mixer
Stagg MCO 7 > condenser mic + extra´s

gebruiken ??

Doe een leuk aanbod en we zullen zien ;)

M.v.g. Marc

rephazer@casema.nl

Spulletjes

Spulletjes

Voor de laatste keer :

- Stagg MCO 7W Condenser Mic (incl. ±25 m XLR Kabel,Statief,Opbergdoos en Shockmount) 125 Euro
- Soundcraft Spirit F1 16/2 Mixer (incl. Voeding,Handleiding) 175 Euro
- Boss SE-70 Super Effects Processor (incl. Voeding,Handleiding) 150 Euro
- M-Audio Radium 61 Midi Controller (incl. Midi/Usb Kabel,Handleiding) 150 Euro

Alles in 1 keer meenemen ? 550 euro

Prijzen zijn vast en ik doe geen bezorging/verzending

ps.Ik ben van al deze spullen de eerste eigenaar !

M.v.g. Marc

rephazer@hotmail.com

De Soundcraft Spirit F1 16/2 is gereserveerd dus heb nog staan :

- Stagg MCO 7W Condenser Mic (incl. ±25 m XLR Kabel,Statief,Opbergdoos en Shockmount) 125 Euro
- Boss SE-70 Super Effects Processor (incl. Voeding,Handleiding) 150 Euro
- M-Audio Radium 61 Midi Controller (incl. Midi/Usb Kabel,Handleiding) 150 Euro

Alles in 1 keer meenemen ? 375 euro

M.v.g. Marc

rephazer@hotmail.com

De Soundcraft Spirit F1 16/2 mixer is reeds verkocht !

Nog in de aanbieding en voor de laatste maal prijsverlaging...

- Stagg MCO 7W Condenser Microfoon (incl. ±25 m XLR Kabel,Statief,Opbergdoos en Shockmount) 115 Euro
- Boss SE-70 Super Effects Processor (incl. Voeding,Handleiding) 140 Euro
- M-Audio Radium 61 Midi Controller (incl. Midi/Usb Kabel,Handleiding) 140 Euro

*** knip ***

ps. Ik doe niet aan verzenden en bezorgen van spullen dus nogmaals halen of balen !

M.v.g. Marc

rephazer@hotmail.com

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Gitaarspullen en PC gear verwijderd, conform Marktplaats FAQ

Oké Hanz sorry for that !

Nou jongens het is afgelopen met de afprijzing en het spelen voor de kerstman...alleen diegene die alles komt ophalen in 1 keer kan een ´special price´ krijgen en voor de rest weer de oude VASTE prijzen !

- Stagg MCO 7W Condenser Microfoon (incl. ±25 m XLR Kabel,Statief,Opbergdoos/Shockmount) 125 Euro
- Boss SE-70 Super Effects Processor (incl. Voeding,Handleiding en in goeie staat) 150 Euro
- M-Audio Radium 61 Midi Controller (incl. Midi/Usb Kabel,Handleiding en is nog geen jaar oud) 150 Euro

Eenmaal andermaal... laatste poging hier op ´t forum...

En nogmaals Halen of Balen !

;) Groet , Marc

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back