eentje derbij :D

JohnDoe13

Gedeactiveerd account
:doei:

Vol ! Voller!!! Drukker! Meer!! muziek Freaks!! :biertje: altijd welkom want ik zal nog veel newbie-advies nodig hebben hier :W

ik ben nog niet zo extreem lang bezig met muziek , 2,5 jaar geleden begon ik met Reason, dat werd een lange tijd vallen en op staan
Toen ik het eenmaal aardig onder de knie kreeg heb ik maar een RS7000 gekocht die ik nu een halfjaar in bezit heb, na 2 jaar Reason wou ik eens echte controle voelen :D, dit beestje is jammergenoeg nog een beetje eenzaam (er groeit niet zoveel geld op mijn 19-jarige rug), maja... de tijd zal z'n werk wel doen...ik raak namelijk steeds geobsedeerder 8o)

K hoop dat ik nog veel wijzer mag worden van jullie

mijn spullen : zie hier benede

Re: eentje derbij :D

Origineel geplaatst door Logitar
.. dit beestje is jammergenoeg nog een beetje eenzaam (er groeit niet zoveel geld op mijn 19-jarige rug), maja... de tijd zal z'n werk wel doen...ik raak namelijk steeds geobsedeerder..

Oeioeioei, da's 't begin van een héle dure (maar gáve!!) hobby...

Welkom, en succes!! ;)

acchh....geld speelt geen rol, de een (van mn leeftijd dan) koopt gelijk een auto, de ander (ik dus) zit lekker in de metro... (...te fantaseren over wat ik nog meer kan gaan proberen als ik thuiskom :eureka: )

zijn hier nog mensen gek van experimentale electro/breakcore....tekno misschien? en dergelijk electronisch gecompliceerd grensverleggend lawaai?

Origineel geplaatst door Logitar
zijn hier nog mensen gek van experimentale electro/breakcore....tekno misschien? en dergelijk electronisch gecompliceerd grensverleggend lawaai?

Onder andere. En naast mij ook nog genoeg anderen. :biertje:

Welkom!

Back