• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Rackmount UPS Xanto RS 700

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ionide

analoog lid
ups.jpg

Dit is een UPS van het beste type, nl. Double Conversion. Dit houd in dat de stroom constant van AC naar DC en weer naar AC word geconverteerd. Dit resulteerd in extreem "schone stroom" aan de uitgang, vrij van pieken en dalen, ruis en harmonischen, en als perfecte sinusgolf. *D

uutopl1.jpg

De accu's (die te verwisselen zijn) zijn niet helemaal goed meer, waardoor hij bij stroomuitval maar een paar minuten doorgaat, maar door het filteren van de stroom alleen al is hij z'n geld dubbel en dwars waard.

Nieuwprijs is 700 euro, deze gaat voorwaardelijk (want ik twijfel nog) weg voor 400 euro.

Op de foto staat een RS 1000, maar die ziet er op het stickertje na exact hetzelfde uit.

Het ding zorgt trouwens voor een volledige galvanische scheiding van het lichtnet (dat wist ik nog niet eens :eureka: )

De manual: http://www.online-ups.com/downloads/manxsrv12be.pdf

De prijs is onderhandelbaar, ruilvoorstellen met leuke studiospeeltjes zij ook welkom :)

Hmm is dat echt te duur om van al je electriciteitsproblemen af te zijn? (ik heb er twee, en die andere doe ik dus nooit weg :luv: )

300 euro dan?

Ruilvoorstellen zijn dus ook welkom, ik ben geintereseerd in effecten, compressors of analoge meuk, liefst rackmount spul.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back