[Techno] Solid - Supremacy

Zo, ik heb weer een track af.

Druk geweest met andere dingen, maar heb nu weer tijd voor het synthforum... ook maar eens kijken of er nog leuke muziek is neergezet hiero.

Ok, maar even over mijn track. Hij is te beluisteren via:

http://www.soundclick.com/bands/9/solid99music.htm

Je hoeft je niet registreren

Er opent een pagina waarop je de mp3 online kan beluisteren. (Ongeveer in het midden van het scherm)

JE KAN DE TRACK BELUISTEREN DOOR "HI-FI" TE KLIKKEN.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Het mag dan wel niet m'n smaak zijn maar dit is een hele goeie track. Zit heel mooi in elkaar en dreunt lekker door. De mix is uitermate geslaagd.

Wat er op 3:00 met de string melodie inkomt vind ik niet zo passen bij de rest van het nummer hoor. Beetje te vrolijk en te zweverig zeg maar.
En ik mis ook wat breaks of afwisselingen zeg maar zodat het wat commercieler wordt zeg maar. Want zo'n track als deze kan met wat aanpassingen zo geperst worden denk ik.

lekkurrrrrrrrr nummertje! :okdan:

Nix meer aan doen, houwe zo! Deze komt ook in m'n playlist! (...das een compliment!) :D

Nouja, ik ben het wel voor een deel met fuse eens, die strings kunnen niet echt. Ikzelf zou ze er wel in laten, alleen dan vervangen door een andere sound. Wel een soort van pad-achtig iets, iets vaags ofzo...

Start gelijk goed en swingend. Ik vind de strings die je even voor de 3 minuten erin stopt niet zo ok. Het geluid is prima, maar ik vind de akkoordjes een beetje te flauw/ voorspelbaar en dat is jammer voor zo'n lekker nummer. Dat zou ik misschien wel veranderen als dit mijn nummer zou zijn. Er moet dan wel iets voor in de plaats komen om het geheel gevarieerd genoeg te houden.

Thanks allemaal!

Die pad gaat er gewoon uit. Veel te veel mensen vinden 'm niks. Ik moet eens kijken wat ik er voor in de plaats ga doen.

Toch maar een kikker?

Dat loopt lekker door hoor
nix mis mee en nix meer aan doen !!!
groet H@NKZ

Ik vind het goed werk!
Doet mij in het begin zeker denken aan het 2e richie hawtin album! :{
Echt subtile techno in mijn oren. En volgens mij ook nog eens vrouwvriendelijk!:halleluja
Tsja die pad/strings......als ik ze er in zou doen..wat ik waarschijnlijk op het einde ook zou proberen....zouden ze er toch weer uitgaan.

Misschien is een gedetunede osc sound wel leipjes erbij..weetje wel zonne die weer net zo lekker toch wel klopt!:)

Vette way to go!:okdan:

Gr,

Chris:walker:

Back