[track] Rut - When 7 turns into 0

Rut

Ingeburgerd
Ola... Tis al behoorlijk lang geleden dat ik hier voor het laatst iets gepost had, maar goed... Heb afgelopen week weer 'ns een track gebouwd en ben benieuwd wat men er hier van vindt :P (mensen die me niet kennen, zijn eerlijker dan de mensen die me wel kennen, vandaar maar even hier posten waar vrijwel geen bekenden zitten ;-) )

Welke stijl dit is, weet ik niet... stoppen jullie 't zelf maar in een hokje.. Het is vooral een erg rustige track :)

Rut - When 7 turns into 0

Zou niet weten welke stijl dit is maar ik trek het wel hoor.

Lekker mysterieus zeg maar. Denk wel dat de drums wat zachter kunnen zodat je de melodieen beter kan horen. Nu is die balans wat minder vind ik zelf. En zowieso dat de mastering niet zo hard hoeft zou het eerder wat warmer maken zodat het lekker intiem klinkt. ;)

handig trackje om te herschapen tot een drum 'n bass-bom :)

mooi werk, buiten dan idd de puntjes van de heer fuse hierboven

Lekker rustig trackie. Luister 'm 's ochtends en daar is hij prima voor geschikt; lekkere muziek om mee wakker te worden. Mixtechnisch kan ik er weinig over zeggen omdat ik op mijn laptop luister (zou ik dat niet doen, dan zou ik er nog steeds niks zinnigs over kunnen zeggen hoor :D ). Daarop klinkt hij wel goed en komt hij goed over. Mooi gedaan. :okdan:

Origineel geplaatst door Maks
handig trackje om te herschapen tot een drum 'n bass-bom :)

mooi werk, buiten dan idd de puntjes van de heer fuse hierboven

haha eh..drum&bass, daar heb ik echt de ballen verstand van ;-) maar als je je geroepen voelt :P

die drums zijn idd wat aan de harde kant.. is eigenlijk gekomen nadat ik de track door t-racks heb gehaald..beetje sleutelen aan de instellingen :)

hooi! :doei:

inderdaad leuk ochtendnummertje,
leuke bliepjes enzo.

die stringaccoorden mogen van mij ietsje harder.

en wat fuse al zegt het mag iets warmer, er mag een klein schuurpapiertje overheen... (goh, daar heb je iets aan :P )

Origineel geplaatst door Dobre

en wat fuse al zegt het mag iets warmer, er mag een klein schuurpapiertje overheen... (goh, daar heb je iets aan :P )

lol, en dan een likje verf in warme zomertinten zeker. :)

Origineel geplaatst door Dobre
hooi! :doei:

inderdaad leuk ochtendnummertje,
leuke bliepjes enzo.

die stringaccoorden mogen van mij ietsje harder.

Als ik jou toch niet had :P ;)

*gaat morgen even langs de praxis*

Back