:::en hops met de beentjes!!!:::

Hops met de beentjes? Bloedende oren zul je bedoelen! Leuk voor even, maar duur te lang om interessant te blijven. Misschien kun je de interessante gedeeltes samplen en daar een echte track van maken.

Origineel geplaatst door Hazes
Hops met de beentjes? Bloedende oren zul je bedoelen! Leuk voor even, maar duur te lang om interessant te blijven. Misschien kun je de interessante gedeeltes samplen en daar een echte track van maken.

minimaal => variatie in de details.
er gebeurt de hele tijd wat hoor. anders is hij voorbij eer je 'in the mood' bent. ook persoonlijk natuurlijk :)
bedankt voor 't luisteren!

Gecontrolleerde tyfusherrie is cool.

wat voor gitaarpedalen heb je gebruikt? alleen dist?

Origineel geplaatst door feindbild
minimaal => variatie in de details.
er gebeurt de hele tijd wat hoor. anders is hij voorbij eer je 'in the mood' bent. ook persoonlijk natuurlijk :)
bedankt voor 't luisteren!

Oh, maar ik hoor heus wel dat je varieert hoor! Begrijp me niet verkeerd. Vind het gewoon meer een experiment (lekker freaken met wat apparaten :okdan: ) dan echt een track. :luv: ;)

Zooooo.. .........Kapot hard...

Vind het wel wat hebben....

Bij die intro schrok ik wakker man!!!!!!!:walker:

Beentjes in de lucht...

Er gebeurd wel veel, de variatie is er wel, maar ik kom niet voor verrassingen te staan.. wat ik graag hoor in een track.

Bij 3.35 min. is dat wel het geval, maar daarna valt het terug in herhaling... Daarna enige variatie..

wel tof gedaan met die distortion.

Owja, dit soort minimal, overdistorted techno (of zoiets) weet ik zeker te waarderen. Met abstractere beats zou ik zo denken dat Speedy J. weer een plaatje in trant van public energy no.1 of a shocking hobby had gemaakt. Wat ik tot nu toe van jou tracks heb gehoord is dat zij niet allemaal even sterk zijn, maar altijd artistiek, verrassend en uitdagend. Kom maar met nieuw materiaal :okdan:.

Back