Lament on the Ethereal Plane (Deep ambient/gitaar)

SanderSwi

Ouwe rot
Lament on the Ethereal Plane
een weeklacht op de cosmische winden voor mijn kat die daar ergens op mij wacht

effect chain achter de gitaar: shimmer delay -> lichte phaser/tremolo -> korte granular snaps met hoge feedback -> ambient swell/seed reverb

door de compressor in de shimmer delay en suppressie op de granular gaan de tonen mooi langzaam in elkaar over

door harder aan te slaan komen af en toe de granular en seeds meer naar voren

Laatst gewijzigd:
Mooi.. het blijft een bijzonder instrument gitaar. Slechts 1 preset.. maar het is wat je ermee doet natuurlijk. :)

Veel sterkte en kracht met het gemis. Althans dat vermoed ik. ?? 🙏

Mooi.. het blijft een bijzonder instrument gitaar. Slechts 1 preset.. maar het is wat je ermee doet natuurlijk. :)

Veel sterkte en kracht met het gemis. Althans dat vermoed ik. ?? 🙏
dank je,
mijn gitaar heeft anders 5 presets (4 verschillende pickups+een mix) en een tone knob, wanneer je dat combineerd met effect pedalen krijg je echt compleet andere resultaten

en dank je, afgelopen week helaas in moeten laten slapen inderdaad

Ah, dus zo klinkt 't in de hemel. :) Doet 't ook goed als meditatiemuziek of voor in de sauna. Niks op aan te merken, gewoon mooi. Ook mooie granular op 3.07. 't Blijft gaaf om te zien dat je die klanken vanuit een gitaar als klankbron tevoorschijn tovert.

dank jullie voor het medeleven en de mooie complimenten

Ah, dus zo klinkt 't in de hemel. :) Doet 't ook goed als meditatiemuziek of voor in de sauna. Niks op aan te merken, gewoon mooi. Ook mooie granular op 3.07. 't Blijft gaaf om te zien dat je die klanken vanuit een gitaar als klankbron tevoorschijn tovert.
dat vind ik ook juist zo leuk inderdaad om de sound design in de effecten te kunnen doen aan de ene kant gebruik je de zelfde princiepes maar toch ook net weer op een heel andere manier zonder dat je meteen diep in modular hoeft te duiken

Back