[USR003] Fredd-E - Hectic Machinery

Fredd-E

Stamgast
Hoi,

Even spammen hier met mijn eerste release op vinyl, met name op Underground Society Records. Ik ben erg enthousiast en dat wou ik dus eventjes delen hier :-)

Alles is gemaakt met software, met name: Synapse - Orion Platinum v5.5 en een aantal VSTi's.

Je kan eventueel previews luisteren op: Underground Society

Het is wel aparte en aardig harde muziek dus schrik niet :)

Enjoy listening, if possible :)

Einde spam.

Gave tracks! Apart idd! Industrial hardcore oid? Heb er niet zoveel verstand van, maar sinds ik wat dingetjes op dat Third movement heb gehoord moet ik zeggen dat ik er toch wel van kan genieten :). Vooral de b-kant (?) is erg fijn!

Jep zeker invloeden van industrial hardcore aanwezig :) Een beetje vanalles op deze ep.
De B-kant vind ik ook het vetste :-)

En over Third Movement, zeker een erg goed label met veel vette releases.

Als je breakbeats goed vindt moet je zeker de nieuwe release op Thirdmovement checken van The DJ Producer en die heet Doomsday Mechaniks. Snoeiharde breakbeats :-) echt heel erg goed... maar TTM heeft ook veel techno-gerichte tracks met een industrial tintje... alllemaal erg goed vind ik :)

Bedankt voor je reactie! 8)

gefeliciteerd :biertje:

doe de Underground Society mannen de groeten...

Komt in orde ;-) Als ik je nog eens ergens op een feest tegenkom (zoals vroeger wel vaker in de Peppermill) dan draai je maar eens wat USR spul en dan regel ik wel een biertje ;)

Whehe. Gefeli pik! Maarja, dat had ik al 5 x gezegd ... hehehe.

Schijnt dat er binnenkort ook een vette bassplaat op USR uit komt ;) :P

Regel ik ook meteen een Baco voor Dioneenoid.

Origineel geplaatst door =XTRECIST=

Regel ik ook meteen een Baco voor Dioneenoid.
paracetamolletje lijkt me gepaster :duivels:

maar fred, ik ga je niet eens meer vertellen wat ik van je plaat vind want dat weet je allang ;)

Vergelijkbare discussies

Back