19" rack tafelmodel

Status
Please reply by conversation.

Skipsel

Evil Rabbit
Ik ben op zoek naar een 10 of 12 HE tafelmodelrack. Liefst in of vlakbij Utrecht. Pb maar als je iets voor me hebt.

Hey... ik heb er twee van 12 hoog. Het zijn tafelmodellen die schuin achterover staan. Ze hoeven niet echt weg (ze zijn in gebruik, maar eigenlijk zou ik grotere moeten hebben), maar als je genoeg bied wil ik ze natuurlijk altijd verkopen! :)

voor 2 tientjes/ 25 nieuw bij musicstorekoeln. prima rek met 8 boutjes meegeleverd.
kan je niet voor tobben. (verzendkosten 6 of 7 euro).

is tenminste wat anders dan de 60 euro die ze in nl durven te vragen voor een quicklok die vergelijkbaar is.

Heej bedankt mannen. Ik had al wel gezocht bij onze oosterburen maar zo goedkoop was ik ze nog niet tegengekomen.
En ik had inderdaad geen zin om € 40,- voor een quiklok rs-10 of € 59,- voor een 657 te gaan betalen.Bij Musik Produktiv moet ik alleen voor minimaal € 50,- bestellen en Bij Musicstore bedragen de verzendkosten € 13,-.... Ik denk dat ik nog maar wat kabels erbij gooi en ehm dan bij Musik Produktiv ga bestellen.

gewoon even bellen met musicstore, ik heb er pas nog 1 gekocht, 6 euro verzendkosten

Status
Please reply by conversation.
Back