• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

2x Oberheim SEM, An. Sys. Concussor, Doepfer MCV24

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Nieuwe prioriteiten en dus moeten er wat dingen uit. Daarom in de aanbieding:

2x Oberheim SEM kaart (trek wat draadjes, soldeer ze aan je SEM en aan wat jacks en je hebt een modulair monstertje) - 420 de stuk, 775 samen

Doepfer MCV24 - 325

Analogue Solutions Concussor modules (C88 Tom/Conga, CP88 Hand Clap, SD88 Snare Drum, BD88 Bass Drum, BD99 Bass Drum, MT16 16xmidi-trigger), alleen als set, vaste prijs - 300

Ik ben nog op zoek naar een lekker mengpaneel van het kaliber GS3000-32 met brug. Ook een mooie compressor als een Edward kan ik waarschijnlijk niet weerstaan. Overige ruilvoorstellen zijn welkom, maar ik weet niet of ik er op inga. Bijbetalingen (al dan mijnerzijds) bespreekbaar.

Doepfer is weg. Voor de duidelijkheid, de Concussor modules zijn losse modules zonder voeding en behuizing. Daar is de prijs dan ook naar... Combinatie Concussor en Sem's levert een leuk prijsje op.

Hmm, ik wil alles wel kwijt. Een leuk bod op de hele reut van SEM's en Concussor zou zo maar eens op een hele leuke deal kunnen uitdraaien...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back