Krempel mix... Mijn 1ste!

Contender#1

Ingeburgerd
Ok dan. Dit is een plaatje welk in totaal bijna 6 jaar heeft geduurd voor ik het uiteindelijk afmaakte. Ben er ergens in '98 mee begonnen, en na mijn 'musical sabatical' heb ik het nu zo ver af.

Er moet nog een boel aan gebeuren, dat realiseer ik. Het is een beperkte mix, en waarschijnlijk klinkt dit zeer gedateerd. Misschien ook wel te lang...

Maar wil gewoon eens kijken waar hier de verbeterpunten zitten volgens jullie. Ik vertrouw op jullie expertise! :eureka:

So go ahead... Shoot me (opbouwend bedoeld, dan... ;) )

http://members.home.nl/stefanperescis/

Thanks in advance for your time and input!

Laatst gewijzigd:
Soorry, maar ik shoot nobody, en nog minder mensen breek ik af. :) Maar wil gerust wat kwijt over je nummer.
Zoals je zegt klinkt het een beetje gedateerd, maar daar is niks mis mee.
Ik vind het knap gemaakt van je, leuke luistermuziek! Goede geluidskeuze. Misschien een beetje meer variatie gemogen, wat meer verschillende tonen? De mix klinkt wel heel zuiver, mooi gedaan.
Wat ik wel niet zo ok vind is de aanslag van je fx-je: toen ik het de eerste keer hoorde deed me dat direct denken aan een paard :confused: die zou ik wat anders instellen joh!

have a nice weekend, Contender!

Hey Bobby,

Thanks voor je positieve reactie. Heb er inmiddels een MP3tje van gemaakt. Dacht slim te zijn en het met RAR nog kleiner te maken. Maar was de moeite niet waard. Ik weet wat je bedoeld met dat 'paard'. Haha. Zal daar eens aan gaan knutselen...

Unic, heb het veranderd in een MP3tje, dus hopelijk doet ie het nou gewoon. Bij @home moet je gewoon inloggen op de homepage van hun, dan naar je 'publieke' folder gaan. Dan kun je daar door een simpele Copy/paste vanuit iedere map op je comp je bestanden uploaden. Heel simpel dus. EN dan verschijnt automatisch zo'n link daar.

Cul8r!
:biertje:

Origineel geplaatst door DJ_H@NK
ik krijg je file ook niet geopend:(

Ik snap er niks van... :confused:

Godverde@#%^^*#$!*#$8 ok... Ik ben kalm. Ik ga me hier helemaal niet over opwinden... Rustig.

DAMMIT! :bekdicht: :(

Ok, nog maar een keer opnieuw opladen. Tis toch echt gewoon een .mp3 bestand... Let's try that again.

Excuses for all the hazzle die nodig is om me plaatje te kunnen beluisteren! :stupid :frons:

Thanks voor je reply, Unic! En je technisch advies! 8)

Ik vind de bass lead irritant klinken op een koptelefoon. Is me te prominent.
Het nummer mag wat meer afwissllng het akoorden patroon gaat wat vervelen.
Nummer moet meer uitgebouwd worden en ik zou hem korter maken.

Back