Kurzweil PC2 of PC2-R

Status
Please reply by conversation.

toetsenistje

resonerend lid
Lieve medeforummers,

ben al in binnen- en buitenland aan het bellen maar 't is erg moeilijk om een levertijd bevestigd te krijgen voor een Kurzweil PC2 of PC2-R, daarom is de volgende oproep waarschijnlijk handiger dan misschien een half jaar te moeten wachten? (waarom is Kurzweil importeren toch zo moeilijk in Nederland?)

wie heeft er een Kurzweil PC2 of PC2-R (het mooiste ook nog met extra ROM-kaarten), ik wil er echt goed voor betalen als ie in perfecte staat is.

Marcel

Klopt, redelijke prijzen zijn er wel alleen kan de Keulense muziekzaak niks zinnigs zeggen over de levertijd (wochen oder monaten) evenals music-service, ik heb inmiddels Thomann zover dat ze met Denemarken bellen en mij deze week een exacte levertijd proberen te geven (Lijkt me een relaxte tent, aardige duitsers ook, dus misschien geluk), Nederland (o.a. Wessing) is problematisch, het schijnt dat de prijzen voor de Nederlandse markt flink omhoog gaan.............

Ik zie ze ook regelmatig op ebay.com staaan in de VS voor 600-800$
Als je ff mailt of ze naar het buitenland leveren krijg je vaak wel een positief antwoord
Volgens mij heeft ie een 100-240 V autoswitch PSU, dus dat is geen prob

groet
Joost

ondertussen enige malen met Kai Dietrich van Thomann gesproken (aardige peer), heeft voor mij in Denemarken e.e.a. gevraagd en inmiddels bevestigd dat ik over 2 weken m'n pc2-r + beide uitbreidingsroms in bezit heb (orchestra en Vintage Keys), dus eind goed al goed, prijzen 1033 voor de module 165 voor de kaart.

Kurzweil rules..........

Status
Please reply by conversation.
Back