for the DUB headz

Origineel geplaatst door Arv
thanx

hihatje is idd erg scherp ge-eq-ed.. lekker niet? :D

Nou kan me voorstellen dat menig die blowed bij deze muziek,door dat hihatje zware achtervolgingswaanzig krijgt.
Dub is ook voor de relax toch:D
Ik denk ik zeg het maar voordat je dadelijk een stel aanklachten in de bus krijgt:D

Origineel geplaatst door trash
Nou kan me voorstellen dat menig die blowed bij deze muziek,door dat hihatje zware achtervolgingswaanzig krijgt.
Dub is ook voor de relax toch:D
Ik denk ik zeg het maar voordat je dadelijk een stel aanklachten in de bus krijgt:D

:D

Zie het als gehoortest? hihi

(ik ga hem effe aanpassen, je hebt helemaal gelijk btw)

Is het niet een beetje overstuurd?
Wel gave groove hoor
Daar kan je meer mee doen

Overstuurd? nee hoor. Ik denk dat je die ranzige bassdrum bedoelt. Das een sample die al zo was.

thanx btw

Dat swingende ruisje waar je mee begint, begint mij na verloop van tijd behoorlijk uit de keel te hangen. Ik vind de track, niet echt geslaagd. Je zou meer tijd in de opbouw moeten steken en een pakkende leadlijn/ akkoordenwisseling moeten bedenken. Of misschien moet je 'm gewoon maar 2.30min ipv 6.21min maken.... Heb zeker wel eens betere dingen van je gehoord.

Origineel geplaatst door Hazes
Dat swingende ruisje waar je mee begint, begint mij na verloop van tijd behoorlijk uit de keel te hangen. Ik vind de track, niet echt geslaagd. Je zou meer tijd in de opbouw moeten steken en een pakkende leadlijn/ akkoordenwisseling moeten bedenken. Of misschien moet je 'm gewoon maar 2.30min ipv 6.21min maken.... Heb zeker wel eens betere dingen van je gehoord.

Dat ruisje is de Simmons SDS-8 :D

Origineel geplaatst door Hazes
Best een mooi ruisje hoor :), ik zou 'm alleen wat meer doseren. ;)

klopt

Ik denk ook wel dat ik deze jam een keertje uitwerk

tnx

Back