graceroomsliedje

Gracerooms

www.gracerooms.nl
:mexico: hello there hier een nieuw trackje van gracerooms,gebruikte shit adobe audition1.5 korg prophecy,gracevocals,basguitar,aloh of sampels drumwise.het is nog niet af ,maar misschien ook wel. het is deze keer niet echt spacy en ook niet echt synthy,,please forgive me.,,:confused: het nummer gaat trouwens over een emmer.veel plezier groetjes gracerooms.ga naar deze link.http://p0ngmaster.shinebox.ath.cx/gracerooms-second_mix_buckethead.mp3

Knap staaltje werk. Klinkt echt supergoed. Bijzonder ook. Volgens mij gooi jij overal delay doorheen, maar het klinkt lekker!!!

Zelf gezongen?

greetz Erik

Mix klinkt weer behoorlijk goed.. speel je zelf die gitaar of gebruik je samples?

Hier kan nog heel goed zo'n seventies flute bij gespeeld worden, dat zou het helemaal afmaken.
Klinkt zeer groovy dit. (niet mijn smaak verder, maar daar wordt ook niet naar gevraagd) :)

Bedankt voor jullie reacties,ik heb trouwens zelf gezongen,maar de gitaartjes gesampelst.cheers gracerooms

Garppig is in een keer heel anders dan ik verwachte.
Ik vind ehm leuk. Moest alleen even wennen aan de Donald Duck achergrond koortje veranderingen en die duivels diepe stem. Maar nu ik het nog een keer heb gehoord begin ik er aan te wennen.

Back