MARCO2
my soul is my music
Hoi! Mijn naam is Marco, 33 jaar. Ben nieuw hier terwijl ik al 2 jaar op dit forum rondneus...
Vindt dit echt een coole site ! Eindelijk uit respect dus maar eens aangemeld, had thuis al die tijd geen internet, maar op m'n werk wel.
Ok..mijn profiel :
Ben muzikant, speel gitaar vanaf m'n achtste jaar. Speel verder bas, percussie en enigzins toetsen.
Hou van vrijwel alle muziek, van Jazz tot knallende House !
Begon ongeveer 12 jaar geleden te experimenteren met experimental-gitar-noise, samen met een maatje uit Hellevoet ( de zgn. bunkergeest, Mono-poly en Sander02 weten wel wie ik bedoel...haha! )
Daarna in een Punk-bandje gespeeld, vervolgens gebast in een Blues-band, vervolgens gitaar in een familie-bandje, vervolgens gitaar in een zgn. Dream-band..(rain-stiks, percussie en kabbellende gitaar licks..erg leuk) en nu met Sander02
in een nieuwe band, alleen eigen nummers!
Mijn synth-liefde begon circa 12 jaar geleden, met een Atari St en een Roland D-20.
Ok, mijn gear:
E-gitaar(Fender strat),spaans en Western,Bas gitaar, Session 100W Bas-verst., Hughs&Ketner 100W Stereo Git.verst,
git.pedaaltjes: delayDD3,yamaha phaser ph01,2xdist.(DS1 en tubescreamer),2 Wha-wha's Modules: TX-81Z,JV-1080,
Protone, E-mu ESI-32 sampler met SCSI en Turbo kit.
Drum-comp.:TR-909, R-5, Korg electribe ER-1, Simmons SDS8. Synths: Roland
-20,mc202,TB303,JP-8000,Jupiter-4
Juno-60, Korg Delta, Poly Six, 800DV, Octave Cat en een Novation BassStation.Effects: mam warp-9,Lex.MPX-100,
Alesis3630,Electrix Filterfact.,2x Behringer mengpaneel(MX2642A,2442A). Synchronisatie: Midex-8,Portman 2x4,
Korg KMS-30, Kawai MAV8,MAM SQ16,Doepfer MCV-24,Maq-16/3. Computer: Atari Stf, megaSt, PC met RME Hammerfall
Monitoring: Samson Servo170 met Resolv65.....ja, ik moet verhuizen !
Vindt dit echt een coole site ! Eindelijk uit respect dus maar eens aangemeld, had thuis al die tijd geen internet, maar op m'n werk wel.
Ok..mijn profiel :
Ben muzikant, speel gitaar vanaf m'n achtste jaar. Speel verder bas, percussie en enigzins toetsen.
Hou van vrijwel alle muziek, van Jazz tot knallende House !
Begon ongeveer 12 jaar geleden te experimenteren met experimental-gitar-noise, samen met een maatje uit Hellevoet ( de zgn. bunkergeest, Mono-poly en Sander02 weten wel wie ik bedoel...haha! )
Daarna in een Punk-bandje gespeeld, vervolgens gebast in een Blues-band, vervolgens gitaar in een familie-bandje, vervolgens gitaar in een zgn. Dream-band..(rain-stiks, percussie en kabbellende gitaar licks..erg leuk) en nu met Sander02
in een nieuwe band, alleen eigen nummers!
Mijn synth-liefde begon circa 12 jaar geleden, met een Atari St en een Roland D-20.
Ok, mijn gear:
E-gitaar(Fender strat),spaans en Western,Bas gitaar, Session 100W Bas-verst., Hughs&Ketner 100W Stereo Git.verst,
git.pedaaltjes: delayDD3,yamaha phaser ph01,2xdist.(DS1 en tubescreamer),2 Wha-wha's Modules: TX-81Z,JV-1080,
Protone, E-mu ESI-32 sampler met SCSI en Turbo kit.
Drum-comp.:TR-909, R-5, Korg electribe ER-1, Simmons SDS8. Synths: Roland
-20,mc202,TB303,JP-8000,Jupiter-4Juno-60, Korg Delta, Poly Six, 800DV, Octave Cat en een Novation BassStation.Effects: mam warp-9,Lex.MPX-100,
Alesis3630,Electrix Filterfact.,2x Behringer mengpaneel(MX2642A,2442A). Synchronisatie: Midex-8,Portman 2x4,
Korg KMS-30, Kawai MAV8,MAM SQ16,Doepfer MCV-24,Maq-16/3. Computer: Atari Stf, megaSt, PC met RME Hammerfall
Monitoring: Samson Servo170 met Resolv65.....ja, ik moet verhuizen !
Laatst gewijzigd:

Welkom!!
Is er eigenlijk ook een MARCO1??

, maar goed...nog twee maandjes dan ben ik er vanaf!