• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK]Quasimidi Polymorph

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

C738

Meubilair
In de verkoop wegens niet te stoppen G.A.S. aanval:

Quasimidi polymorph.

Deze tabletop module van Quasimidi met het nieuwste (stabiele) OS heeft de volgende specificaties:

-4 parts multitimbraal
-2 audio in
-4 audio out

Per part (dus in totaal 4 keer)

-4 sporen stepsequencer, met forward, backward en random mode, instelbare steplengte per track
1 spoor voor toonhoogte, 3 sporen voor parameters binnen de synth
-3 oscs, met sync mode
-2 fx
-distortion
-Highpass (12 dB) en lowpass (12/24 dB) filters (aparte knoppen en envelope per filter) met instelbare filter drive
-4 audio uit (diverse output modes)
-2 audio in
-allerlaatste besturingssysteem (V2.01f)
-VEEEEL draaiknoppen!

Het apparaat is in mint conditie, ik kan er geen kras op ontdekken. De sound is apart. Uit een review:
One of the most unique sounding synths i have ever owned...and being such a gear slut, i have owned quite a few of them. if you can even find one of these, BUY IT IMMEDIATELY. i've seen them for around $900, and they are worth every penny. or, go get a virus and sound like everyone else....

Die 900 dollar moet je niet op letten, dat ga ik er écht niet voor vragen :D

Reviews:
Vintagesynth
Gearjunkies
Gearpreview

Vraagprijs € 575,- of een leuk bod (voor zowel jou als mij ;))
Op te halen in Winschoten of eventueel in Hengelo als ik bij mijn ouders ben.
Versturen kan in overleg.

Voor meer info kun je me altijd bellen.
Robin (06 15451974)

Attachments

• polymorph.jpg
    polymorph.jpg
    54,4 KB · Bekeken: 57
*Kick*

Een demootje
Ik probeer vanavond nog e.e.a. op te nemen en online te zetten omdat deze demo behoorlijk eenzijdig is qua sounds.
Hij is veelzijdiger dan dit!

Vergeten toe te voegen in de verkoopthread:
Je kunt de polymorph laten 'luisteren' op hetzelfde of een ander midikanaal dan de 4 midikanalen die aan de parts toegewezen kunnen worden. Op die manier kun je de sequences uit de polymorph transponeren.

-C-

Helaas ben ik niet toegekomen aan het opnemen van een tweede demootje. Komt zeer binnenkort :D.

Doe eens gek!

Doe eens een bod!

en zo heb ik toch lekker sneaky mijn thread een schop gegeven

-C-

Wat ik vergeten was te vermelden: Er gaat 25 euro van de (vraag) prijs af

Nieuwe (vraag)prijs: 550 euro

Robin

Weekendaanbieding

het eerste bod boven 500 euro wat deelbaar is door 26 en een heel getal is wordt de prijs van de polymorph!

Voor de luien onder ons... 520 euro dus...

-C-

Geen prijsverlaging, maar wel een nieuw geluidsbestandje.
in het eerste deel van het mp3tje hoor je dat je de sequencer ook kan swingen. Groove noemen ze dat bij quasimidi en hij huppelt wel lekker. Als je dit vergelijkt met het voorgaande mp3tje hoor je dat ie best wel veelzijdig is.

Luisterrrrr maarrrr

Robin

De polymorph gaat morgen op reis!

Dus kom maar op met je :slotje: want deze is :verkoght:!

-C-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back