• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Drumstation

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dione

hardkoor
Te koop :

Novation Drumstation
oude versie...werkt perfect,dankzij andere adapter...
in prima staat,met adapter en manual...
200 euro

geen ruil....ik stuur niet op...te bezichtigen/beluisteren/op te halen in Lelystad

okee.......190 euro....

dus :

Novation Drumstation 190 euro

handleiding zit erbij,net als adapter (niet de originele,die was kut en veroorzaakte problemen)
vette 808/909 kloon....gaat alleen weg omdat ik zelf de originele 909 en binenkort 808 heb...
Altijd binnen gestaan,heb 'm zelf ooit nieuw gekocht voor 1500 guldens...

Okee....schijnbaar gaan er wilde verhalen rond over de Drumstations...dus ff wat duidelijkheid :

Deze Drumstation heeft firmware versie 1.1....maar GEEN problemen...

Zoals op de site van Novation staat,is het vooral de voeding die het probleem was.....daarnaast zijn er Drumstations met de oude firmware die problemen KUNNEN hebben....dat wil niet zeggen dat ze dat ook hebben...

Ik heb mijn DS ooit gelijk gekocht met die van een vriend van mij...hij had wel alle problemen,ik niet...(extra ruis op de snare,noten die blijven hangen bij gebruik van controllers...heeft mijne dus geen last van..)

De stabiliteitsproblemen zijn trouwens ook nog bij nieuwere Drumstations (ook V2) bekend....

Maar ik heb schijnbaar geluk gehad,ben nooit problemen tegengekomen...(behalve de adapter dus...)

Maar vooruit :

180 euro

ff een demootje,want blijkbaar weet men hier net wat voor vette bak het is.....
dit is een beatje gemaakt met de droge geluiden uit de drumstation (geen eq,geen compressie,geen fx) :

Attachments

• drumstationdemo.mp3
    734,5 KB · Bekeken: 48
170 eurootjes...

geen geld voor zo'n bak....maar vooruit....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back