Novation Remote 25

Status
Please reply by conversation.

Skipsel

Evil Rabbit
Ik wil er graag één hebben, maar ik vind € 349,- voor een nieuwe eigenlijk een beetje te veel geld.
Dus, wie maakt mij gelukkig? Ook te ruil tegen een Doepfer Pocket Dial + bijbetaling.

ik zoek dr ook eentje :D
Als skipsel voorzien is wil ik graag de tweede in lijn zijn ;)

-C-

misschien beetje OT, maar toch: wat is eigenlijk het grote voordeel van de RMT25 boven de K-station......als ik me niet vergis hebben ze ongeveer dezelfde hoeveelheid controllers, alleen heeft de RMT25 nog die touchpad, een paar endless rotaries, en geheugen voor templates..............mis ik verder nog iets? qua prijs ontlopen ze mekaar bijna niet nl

Dat geheugen is naaiend fijn, zeker voor hw synths die je anders met een matrix zou moeten editten (ik vindt dat nooit zo lekker zelf). Een heel groot voordeel ervan is dat je steeds aan dezelfde knoppen dezelfde controle kunt hangen. Dus voor iedere synthg de cutoff op de rechterbovenknop en resonantie ernaast. Dan weet je op een gegeven moment altijd welke parameter onder welke knop zit en voor live is zekers prettig

Dat touchpad is leuk omdat je meerdere parameters met 1 vinger kan bedienen, maar dat is het dan ook. Verder heeft de rmt-25 midi mogelijkheden meer dan de k-station, en dat kan ook prettig zijn als je nog een midi-interface nodig hebt of meerdere midi-outs op je master-keyboard.

Status
Please reply by conversation.
Back