Yamaha AN200

Derjano

Ouwe rot
Hoi,

Door stommigheid van mezelf heb ik geen edit software meer van de AN200.
Al meerder poging ondernomen bij Yamaha zelf.
op website kan je niks downloaden aan software voor de AN200 en yamaha support reageert totaal niet.
Iemand enig idee hoe ik er aan kan komen?

Alvast bedankt,

groet Derk

Origineel geplaatst door The Q
Ik weet niet waar jij zoekt maareh...
http://www.yamahasynth.com/download/classic/index.html#AN1x

snellere link
http://www.xgfactory.com/html/down/an1xed_f.htm

nog meer softe waren, de PLG-150-AN is hetzelfde qua engine
http://www.yamahasynth.com/download/plg_series.html

misschien dachten ze bij Yammie dat je ze zat te dissen ;)

In ieder geval bedankt
Ik zie niets wat op de An200 lijkt.
Ik zoek de plug-in voor de AN200 en dus die Xworks lite.
Die volgens de handleiding op de CD staat- nergens in de handleiding staat iets over de An1x of de PLG-150 AN moet je ook maar net weten.
Maar dit kan je ook gebruiken of is dit iets anders dan wat als plugin op de CD-rom staat.
Ik snap niet dat Yamaha hun site wat makkelijker maakt met dat betreft. gewoon lroduct klikken en inken van alles wat er bij hoort. zo moeilijk moet dat toch niet zijn.

Origineel geplaatst door Exzit
In ieder geval bedankt
Ik zie niets wat op de An200 lijkt.
Ik zoek de plug-in voor de AN200 en dus die Xworks lite.
Trust me, die wil je ook niet gebruiken. AN1xEdit knalt die van XGworks er helemaal uit - het is gewoon een standalone programma dat tien keer beter is dan wat jij op CD van Yamaha meegeleverd hebt gekregen.

Die volgens de handleiding op de CD staat- nergens in de handleiding staat iets over de An1x of de PLG-150 AN moet je ook maar net weten.
Klopt, maar da's Japanse bedrijfstrots. Hun eigen applicatie is bagger. Zoek maar eens hier op 't forum op AN200 ervaringen en lees m'n commentaar.

Maar dit kan je ook gebruiken of is dit iets anders dan wat als plugin op de CD-rom staat.
Dit is iets anders, en het is beter :).

Ik snap niet dat Yamaha hun site wat makkelijker maakt met dat betreft. gewoon product klikken en inken van alles wat er bij hoort. zo moeilijk moet dat toch niet zijn.
Wat dat betreft kunnen de grote 3 nog wel wat leren; er zijn hopen handleidingen die pas na wat harder zoekwerk te vinden zijn, op oudere modellen geeft 'ie doodleuk een "Not Found". Altijd nog beter dan Roland, want die plaatsen hun handleidingen zelfs gewoon niet als PDF online (ter vergelijking: Yamaha, Waldorf, Access, Novation en Clavia etc. doen dat allemaal dus wel!) dus als je iets overkoopt ben je gewoon genaaid, tenzij je de support belt voor een papieren versie.

Zo moeilijk is dat wel. Grote bedrijven denken soms helemaal niet goed na over dat soort dingen, en incompetente designers doen de rest ;). Daarom heb je ook subsites zoals Fantomized en Motifator om het beter te maken voor een paar dure producten.

Mwoah, ik zeg altijd: google is je vriend. :D

Met een beetje simpel zoekwerk had ik de software te pakken, ow ja, de laatste link heeft de stand alone editor voor een AN200. Die is echt super stabiel.

In ieder geval bedankt.
By the way. Ik heb me rot gezocht op google .
Het probleem zit er dus in dat je net moet weten dat de AN1x compatable is.
Dat wist ik niet was dus was alleen op zoek naar die plug-in op zoek en dan vind je dat dus niet.
Ook het synthforum leverde niet het gewenste resultaat.
Tja het is bekend dat Yamaha shit software maakt. Ik heb nog een TX16W sampler staan en de yamaha software is te erg voor woorden. gelukkig typhoon voor in de plaats gezet.

Thnks

Back