Ik ben ..... Sten

sten

Ouwe rot
Hoi,

vandaag maar eens gesubscribed op dit goede forum !
Ik ben Sten, 25 (bijna 26) jaren jong en woonachtend in Arnhem. Mijn grootste bezigheid is dance muziek (mixen, produceren/experimenteren en sinds kort ook feesten organiseren). Het mixen doe ik op Technics 1200tjes met een Dateq XTC tafeltje en hoofdzakelijk (deep)trance, progressive platen. Informatie over de feesten die ik met een vriend van mij organiseer kun je vinden op www.clubeight.net.

Mijn studiootje was een aantal maanden afgebroken en dus ook een tijd niet gebruikt. Deze week heb ik een 2ehands NordRack2 en een Hoontech DSP2000 geluidskaart aangeschaft en ben nu weer bezig alles langzaam op te bouwen (blijft altijd veel werk :erm: )
Mijn setup ziet er op dit moment als volgt uit:

Roland D-5 (masterkeyboard)
NordRack2 (mijn nieuwe aanwinst ;) )
Yamaha TX81z
Lexicon MPX-100
Hill 16-4-2 mengtafel (waar geen informatie over te vinden is)
Behringer Composer en Ultrafex
Behringer PatchBay
Hoontech DSP2000 (tevens nieuwe aanwinst)
P1.8Ghz/512Mb/dual monitor (Cubase VST, GigaStudio, softsynths, etc)

Een TX81Z... leuk! :)
Welkom!

Welkom!

welke latency kan je halen op je DSP2000 zonder dat het gaat kraken bij een gemiddeld arrangement?

Olaf

Welkom, en veel plezier hier.

welkom hier

Origineel geplaatst door olafmol
Welkom!

welke latency kan je halen op je DSP2000 zonder dat het gaat kraken bij een gemiddeld arrangement?

Olaf

thnx,

ik heb de DSP2000 gistermiddag opgehaald. Heb gisteren alleen tijd gehad om de dsp24 in mijn computer te steken en de breakoutbox in mijn rack te plaatsen. Vanavond wil ik zien of ik tijd heb om cubase en wat softsynths te installeren en de latency te checken.
Heb trouwens al wat posts zien langskomen van je over de DSP2000 :) Jij had toch problemen met de kabel tussen breakoutbox en dsp24-kaart ?

heb idd problemen..maar schijnt een defecte breakout box te zijn.....iets met de power conversion...waardoor ik gekraak op de outputs krijg als ik alle inputs tegelijk activeer...
ga de boel dus retourneren naar Thomann en krijg dan een nieuwe terug die hopelijk wel goed werkt..voor de rest ben ik er erg tevreden over..superhandig om zo'n ding in je rack te hebben, pre-amps zijn ook erg handig om te hebben..lage latency en goeie geluidskwaliteit..drivers lijken ook stabiel

Olaf

Welkom, wat blijven er mensen stromen uit Arnhem ;)

Ha die Sten,

Leuke aankondiging. :)

Origineel geplaatst door BasicSystem
Hill was volgens mij een engels merk waarvan de eigenaar onlangs is overleden. Zijn zeer goede tafels !

Toch geen famillie van?

Back