Hoi,
vandaag maar eens gesubscribed op dit goede forum !
Ik ben Sten, 25 (bijna 26) jaren jong en woonachtend in Arnhem. Mijn grootste bezigheid is dance muziek (mixen, produceren/experimenteren en sinds kort ook feesten organiseren). Het mixen doe ik op Technics 1200tjes met een Dateq XTC tafeltje en hoofdzakelijk (deep)trance, progressive platen. Informatie over de feesten die ik met een vriend van mij organiseer kun je vinden op www.clubeight.net.
Mijn studiootje was een aantal maanden afgebroken en dus ook een tijd niet gebruikt. Deze week heb ik een 2ehands NordRack2 en een Hoontech DSP2000 geluidskaart aangeschaft en ben nu weer bezig alles langzaam op te bouwen (blijft altijd veel werk
)
Mijn setup ziet er op dit moment als volgt uit:
Roland D-5 (masterkeyboard)
NordRack2 (mijn nieuwe aanwinst
)
Yamaha TX81z
Lexicon MPX-100
Hill 16-4-2 mengtafel (waar geen informatie over te vinden is)
Behringer Composer en Ultrafex
Behringer PatchBay
Hoontech DSP2000 (tevens nieuwe aanwinst)
P1.8Ghz/512Mb/dual monitor (Cubase VST, GigaStudio, softsynths, etc)
vandaag maar eens gesubscribed op dit goede forum !
Ik ben Sten, 25 (bijna 26) jaren jong en woonachtend in Arnhem. Mijn grootste bezigheid is dance muziek (mixen, produceren/experimenteren en sinds kort ook feesten organiseren). Het mixen doe ik op Technics 1200tjes met een Dateq XTC tafeltje en hoofdzakelijk (deep)trance, progressive platen. Informatie over de feesten die ik met een vriend van mij organiseer kun je vinden op www.clubeight.net.
Mijn studiootje was een aantal maanden afgebroken en dus ook een tijd niet gebruikt. Deze week heb ik een 2ehands NordRack2 en een Hoontech DSP2000 geluidskaart aangeschaft en ben nu weer bezig alles langzaam op te bouwen (blijft altijd veel werk
)Mijn setup ziet er op dit moment als volgt uit:
Roland D-5 (masterkeyboard)
NordRack2 (mijn nieuwe aanwinst
)Yamaha TX81z
Lexicon MPX-100
Hill 16-4-2 mengtafel (waar geen informatie over te vinden is)
Behringer Composer en Ultrafex
Behringer PatchBay
Hoontech DSP2000 (tevens nieuwe aanwinst)
P1.8Ghz/512Mb/dual monitor (Cubase VST, GigaStudio, softsynths, etc)