Hallo!
Mijn naam is Bert en ik kom uit het noorden van Nederland.
Ik maak ondertussen zo'n 30 jaar muziek en ben vorig jaar maar eens begonnen met synthesizers.
Hiervoor maakte ik metal, redelijk wat gezien van de wereld met een band. Maar dingen veranderen, dus nu heb ik een aantal synthesizers gekocht en ben druk bezig om lekkere nummertjes te maken.
Omdat ik de hele dag al genoeg achter een PC zit ben ik voor een dawless opzet gegaan, het opnemen gebeurt nog wel met Cubase.
Op dit moment gebruik ik de volgende gear:
Squarp Hapax
Oberheim TEO-5
Dreadbox Artemis
Roland SE-02
MPC One+
Behringer MonoPoly
Behringer VC340
Behringer Crave
Behringer Pro VS mini
Behringer XR18
Shure BETA 57A
Strymon Nightsky
Mackie Onyx8 (gebruik ik als submixertje, hier gaat bv de metronoom van de hapax naartoe)
De behringers... mja, daar ben ik mee begonnen om een beetje te testen wat ik eigenlijk wilde. De crave en Pro VS mini worden het minst gebruikt, alleen een beetje voor opvulling indien nodig.

Om een idee te geven van het soort muziek wat ik maak, dit is m'n laatste song:
Mijn naam is Bert en ik kom uit het noorden van Nederland.
Ik maak ondertussen zo'n 30 jaar muziek en ben vorig jaar maar eens begonnen met synthesizers.
Hiervoor maakte ik metal, redelijk wat gezien van de wereld met een band. Maar dingen veranderen, dus nu heb ik een aantal synthesizers gekocht en ben druk bezig om lekkere nummertjes te maken.
Omdat ik de hele dag al genoeg achter een PC zit ben ik voor een dawless opzet gegaan, het opnemen gebeurt nog wel met Cubase.
Op dit moment gebruik ik de volgende gear:
Squarp Hapax
Oberheim TEO-5
Dreadbox Artemis
Roland SE-02
MPC One+
Behringer MonoPoly
Behringer VC340
Behringer Crave
Behringer Pro VS mini
Behringer XR18
Shure BETA 57A
Strymon Nightsky
Mackie Onyx8 (gebruik ik als submixertje, hier gaat bv de metronoom van de hapax naartoe)
De behringers... mja, daar ben ik mee begonnen om een beetje te testen wat ik eigenlijk wilde. De crave en Pro VS mini worden het minst gebruikt, alleen een beetje voor opvulling indien nodig.

Om een idee te geven van het soort muziek wat ik maak, dit is m'n laatste song: