xpanded stereo
Ouwe rot
Hallo,
Ik ben Chris,
Inmiddels surf ik al ruim een jaar rond op het forum maar had mij tot nu toe nog niet eens eventjes netjes voorgesteld!
Ik ben mijn hele leven al lyrisch over alles wat met muziek te maken heeft. Het begon met een ongeloofelijke liefde voor stereotorens en al gauw raakte ik al meer geprikkeld door synth's en andere apparaten.
Ik ben begonnen met het mixen van electronische muziek toen ik elf was. dat was toen met een dubbele cd-speler met pitch en een mixer + een stapeltje d@B, Hardcore en Bonzai cd's. In middels ben ik 21 en is er toch wel een heleboel veranderd ten opzichte van vroeger.
Ik ben toen ik 12 a 13 jaar was begonnen met het maken van muziek. Dit kwam door mijn broer: tijsdj medeforumer!
die al jaren daarvoor met een atari en synth's aan het werken was!
Ik heb toen na wat sparen een mc-303 gekocht. Was daar heel blij mee totdat ik helemaal naar werd van de ongeloofelijk eigenwijze seq. timming van het beesje.
Daarna heb ik gewerkt met cubase 3.x en langzamerhand kwamen daar steeds meer spulletjes bij:
Eerst een cs1x...toen een sp-808.
Die heb ik al weer een tijdje geleden verkocht.
Ook heb ik een sh-2000 in mijn bezit gehad die ik nu toch eigenlijk best vaak mis. Dit zelfde heb ik ook wel met de sp-808 die naar mijn mening geweldige fx aan boord heeft die heerlijk te syncen zijn.
Tegenwoordig bestaat mijn setup uit:
i4-19"computer(p4 2,8 1gb dual screen setup)
Terratec ewx 24/96
Roland vm-3100
Behringer bcr 2000
Midi hardware
Syntecno teebee mk2
Yamaha cs-10
Korg x-911(wooden sides mod)
Korg ms-20
Roland juno 106
Akai mcf 42
Electrix Filterfactory
Behringer mic(allround)
Ik post regelmatig stukjes muziek bij het "Tracks gedeelte van het forum.
Speak to U in de Threads!
Groeten,
Chris

Ik ben Chris,
Inmiddels surf ik al ruim een jaar rond op het forum maar had mij tot nu toe nog niet eens eventjes netjes voorgesteld!
Ik ben mijn hele leven al lyrisch over alles wat met muziek te maken heeft. Het begon met een ongeloofelijke liefde voor stereotorens en al gauw raakte ik al meer geprikkeld door synth's en andere apparaten.
Ik ben begonnen met het mixen van electronische muziek toen ik elf was. dat was toen met een dubbele cd-speler met pitch en een mixer + een stapeltje d@B, Hardcore en Bonzai cd's. In middels ben ik 21 en is er toch wel een heleboel veranderd ten opzichte van vroeger.
Ik ben toen ik 12 a 13 jaar was begonnen met het maken van muziek. Dit kwam door mijn broer: tijsdj medeforumer!
die al jaren daarvoor met een atari en synth's aan het werken was!
Ik heb toen na wat sparen een mc-303 gekocht. Was daar heel blij mee totdat ik helemaal naar werd van de ongeloofelijk eigenwijze seq. timming van het beesje.
Daarna heb ik gewerkt met cubase 3.x en langzamerhand kwamen daar steeds meer spulletjes bij:
Eerst een cs1x...toen een sp-808.
Die heb ik al weer een tijdje geleden verkocht.
Ook heb ik een sh-2000 in mijn bezit gehad die ik nu toch eigenlijk best vaak mis. Dit zelfde heb ik ook wel met de sp-808 die naar mijn mening geweldige fx aan boord heeft die heerlijk te syncen zijn.
Tegenwoordig bestaat mijn setup uit:
i4-19"computer(p4 2,8 1gb dual screen setup)
Terratec ewx 24/96
Roland vm-3100
Behringer bcr 2000
Midi hardware
Syntecno teebee mk2
Yamaha cs-10
Korg x-911(wooden sides mod)
Korg ms-20
Roland juno 106
Akai mcf 42
Electrix Filterfactory
Behringer mic(allround)
Ik post regelmatig stukjes muziek bij het "Tracks gedeelte van het forum.
Speak to U in de Threads!
Groeten,
Chris

Laatst gewijzigd:

, maar sowieso welkom!