Logic 7 is uit!

Komt standaard met Ultrabeat, Sculpture en EFM1 samen met nog wat synthesizers.

De doos is wel radicaal veranderd, en de site van Emagic zelf is een beetje leeg op een vreemd aanvoelende manier, maar alle drivers voor externe apparatuur zijn er nog.

Nu maar eens zien wat ze van Apple geleerd hebben... :)

Attachments

• logic.jpg
    logic.jpg
    21,3 KB · Bekeken: 176
Re: Upgrade vanaf Big Box versie?

Re: Upgrade vanaf Big Box versie?

Origineel geplaatst door Knarruff
Iemand een idee of een upgrade vanaf Big Box versie mogelijk is en wat dat dan zou kosten?
Of had ik al lang naar 6 gold moeten upgraden om nog naar 7 te kunnen?

Op de mopro site kun je vinden dat je als je de big box hebt je gewoon de upgrade van Logic Express 6 naar 7 kunt kopen voor €99.
upgrade vanaf Logic Audio 5/6 of Logic Express 6 --> Logic Express 7 Euro 105 inclusief BTW
Logic Audio 5 is in feite de versie die in de Big Box zat. Die 105 die ze hier noemen zal inclusief verzendkosten zijn (denk ik).

Ok, ik weet niet of het een nieuwe feature is, maar ik zie nu net dat er ook met video gespeeld kan worden in logic? Voor zoiets heb je toch avid of desnoods premiere met after effects?

Het nut van de functie zie ik wel, nu kun je het geluid ook aanpassen aan het beeld i.p.v. het beeld synchronizeren met de al gemonteerde video. Maar toch even vreemd om te zien...

Er schijnt ook internationaal nogal 'ontstemming' te zijn over de gang van zaken rond de nieuwe Logic 7.0 plus het update verhaal.

lees dit (engels)

Ook kan je je daar aanmelden voor een petitie. Weet niet of het ook maar iets zal uitmaken maar.... you never know!

Eric

Heb de update woensdag gekregen :)
Installatie gaat soepel, XSkey authorisatie via internet eveneens goed geregeld.

Zo maar wat opmerkingen:

- Die 4 gig heb je nodig voor de Apple loops en de EXS24 sample libraries (hebben ze voor het gemak erbij gedaan). Er zitten ook erg veel impulse responses voor Space Designer bij.

- Sculpture en Ultrabeat zijn zeer goed

- UI is overzichtelijker en sneller

- Waveburner zit er inderdaad bij :)

- Compleet nieuwe handleidingen

- Audio Units worden gevalideerd, moest m'n powercore upgraden (1.9 > 1.9.3)

Hiervoor had ik Platinum 6 zonder extra plugins. Voor mij is de upgrade z'n centen dus meer dan waard. Als je net Logic Pro 6 hebt gekocht krijg je voor 329 euri dus:
- Sculpture
- Ultrabeat
- Apple Loops
- Waveburner !
- EXS sample libraries
- Nieuwe, betere handleidingen

Of dit het geld waard is moet je zelf uitmaken.

Back