Advies gevraagd!

Chulukinat

Ouwe rot
Ik ben een Hiphop producer die heel erg experimenteel en creatief bezig is, daarom wil ik nu ook met een synth gaan werken i.p.v. alleen met samples.
Ik ben sinds kort begonnen met Reason te gebruiken en nu heb ik al een aantal softsynths van Native Instruments gekregen. Ik ben nu alleen nog op zoek naar een midi controller waarmee ik kan gaan inspelen. Alleen nu leek het mij fijner om een synthesizer te kopen met al wat mooie sounds erin. Het liefst ook met een scala aan mooie drums en bassen. Mijn budget ligt echter wel onder de 300 euro. Kan iemand mij tips geven over welke synth ik het beste zou kunnen of dat ik toch beter voor een midi controller zou kunnen gaan ( denk aan evolution MK461 C of radium)

B.v.D.

Zoek

Zoek

Begin bijvoorbeeld eens met het gebruiken van die geweldige de zoekmachine hier.
Rechtsboven op de homepage. Varianten op 'advies gevraagd', 'beginner' etc. Schiet maar een eind weg. Er is waanzinnig veel nuttige informatie te vinden.

Je vraag wordt hier namelijk heel erg vaak gesteld. Er zijn, met dank aan vele leden, dus ook al heel veel antwoorden op te vinden. Succes ermee!

*Je wilt met een synth gaan werken, een midi controller hebben, met presets erin, veel mooie drums en bassen. Een budget onder de 300 euro. Je zou natuurlijk ook eens in een winkel kunnen gaan kijken en je dan nog eens afvragen wat je voor € 300 kunt verwachten. Ook 2e hands.

Back