• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Micromoog

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop aangeboden:

Een Moog Micromoog, in zeer goede staat, met originele handleiding, prijs: 600 euro.

Wel af te halen in Den Haag, verstuur deze liever niet.

Groeten,

Phochos:D

Dacht dat er meteen veel mensen op af zouden vliegen. Goed, een kleine prijsverlaging dan: 575 euro.:D

Sluit deze thread voorlopig maar af. Ik heb in de toekomst een koper voor de micromoog. Voorlopig blijft hij in de studio staan.:slotje:

Micromoog toch weer te koop

Micromoog toch weer te koop

Wegens omstandigheden zet ik de Moog Micromoog toch maar weer te koop. Deze keer voor iets lager dan in de vorige thread hierover: 550 euro.

Wie heeft er interesse in een Micromoog die in zeer goede staat is, met originele handleiding en natuurlijk een netsnoer.

Hij moet dan wel opgehaald worden, verzenden doe ik niet met deze bak omdat hij toch bijna 7 kg weegt.

Wie wordt de gelukkige??????????????/

Phochos:D

Kleine prijsverlaging: 540 euro.:D

Mag eventueel ook ingeruild worden, bijv. een goede sampler (Akai S2800i) met 350 euro erbij of een Yamaha RM1X synthmodule met 200 euro erbij.:D

Deze thread mag nu definitief op slot!!!
De Moog gaat echt nu naar Q-bus, ik krijg zijn Akai S2800i en Korg ER1 + 150 euro voor de moog.

Dus,:verkoght: :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back