Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

Origineel geplaatst door Yoozer
...okee, er staat er nog een bij Bluebay maar ik zit te denken dat die site al een tijd niet meer geupdate is, zo'n ding houdt 't daar een week op z'n hoogst uit en gaat dan naar de gelukkige eigenaar toe)...(.

Yep, is reeds de deur uit.

Origineel geplaatst door Roel
M5 bovenkant
M5N%20750.jpg

OMG n0_k, ik kijk uit naar de dag dat jij hem binnenkrijgt..:D ;) :{

Origineel geplaatst door n0_key
[B Ik ben blij met Ken, hij maakt precies wat ik mooi vind en luistert ook nog daadwerkelijk naar mijn wensen, en Ken is blij met mij omdat ik zijn synths koop, waardering toon en met suggesties kom. Dat steken we alletwee niet onder stoelen of banken.[/B]

da's precies wat ik bedoel. zonder 'liefhebbers' als jij zou ken het niet kunnen doen.

Leo, wat is nou precies jouw 'probleem'?

Vind je sarcastisch getinte 'liefhebbers' gebruik een beetje azijnsmaakje hebben.

Of vind je Ken een 'ordinaire' oplichter?

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een kleine Moogfetish (ik noem geen namen, Leo ;)) problemen heeft met dikke edoch dure en monofone synths die op noeste wijze vervaardigd zijn :D

Origineel geplaatst door bikkel
Ik kan me niet voorstellen dat iemand met een kleine Moogfetish (ik noem geen namen, Leo ;)) problemen heeft met dikke edoch dure en monofone synths die op noeste wijze vervaardigd zijn :D

SUBLIEM !

zijn wij niet allen "liefhebbers"...

ik zou best een M5 willen hebben hoor! Wat een mooi, karaktervol geluid! En dan heb ik het over de kleine beetjes die ik ervan heb gehoord :$ voorbeelden op de eerste bladzijde van deze site, ergens onderaan!

Origineel geplaatst door fuse
Leo, wat is nou precies jouw 'probleem'?

Vind je sarcastisch getinte 'liefhebbers' gebruik een beetje azijnsmaakje hebben.

Of vind je Ken een 'ordinaire' oplichter?

ik heb geen probleem, maar jij! (it's your mind.)

geen azijn, geen sarcasme, gewoon wat er staat. en liefhebbers staat aangehaald, omdat we allemaal wel liefhebbers zijn (wordt ook opgemerkt), maar dit wel iets verder gaat dan zomaar liefhebberij. vandaar.

o, en ik vind Ken beslist GEEN OPLICHTER en nokey trouwens ook GEEN SUKKEL.
waarom wordt er zo vaak meteen een negatieve lading gezocht bij een bericht? het enige was, als ik zo'n juichbericht lees dat nokey blij mag zijn, ik dan meteen bedenk dat daar wel wat nuance bij mag, omdat ken ook niet mag mopperen, met nokey en diens aandacht voor de macbeth's.
ik heb zelf even een m3x gehad en het is duidelijk dat het hier om apparaten door en voor echte synthfanaten gaat, maar dit soort kwaliteitsproducten is pas levensvatbaar als er een dikke prijskaart aanhangt en er toch een redelijk stel idioten is dat bereid is dit bedrag uit de portemonnee te schudden.

overigens vind ik de moog synths toch van een andere orde; er zijn er veel meer van en ze zijn een stuk goedkoper dan de macbeths, relatief gezien dan.

Origineel geplaatst door Leo
o, en ik vind Ken beslist GEEN OPLICHTER en nokey trouwens ook GEEN SUKKEL.
waarom wordt er zo vaak meteen een negatieve lading gezocht bij een bericht? het enige was, als ik zo'n juichbericht lees dat nokey blij mag zijn, ik dan meteen bedenk dat daar wel wat nuance bij mag, omdat ken ook niet mag mopperen, met nokey en diens aandacht voor de macbeth's.
ik heb zelf even een m3x gehad en het is duidelijk dat het hier om apparaten door en voor echte synthfanaten gaat, maar dit soort kwaliteitsproducten is pas levensvatbaar als er een dikke prijskaart aanhangt en er toch een redelijk stel idioten is dat bereid is dit bedrag uit de portemonnee te schudden.

overigens vind ik de moog synths toch van een andere orde; er zijn er veel meer van en ze zijn een stuk goedkoper dan de macbeths, relatief gezien dan.

He leo, laat fuse zijn azijn maar pissen hoor, Brabant tast je verstand aan :D Ik weet wel wat je bedoelt, ook al klets je uit je nek.

Moog goedkoper, m'n hoela! De M5 kost me nu compleet incluis verzenden 3500 euri. De M3x is er geloof ik voor 1100 toen uitgegaan bij introductie. Daar sta je dan met je Voyager respectievelijk Mini. Ok, die eerste 2 zijn niet te vergelijken, maar de prijs komt aardig overeen. Hoef je alleen nog maar te kiezen als je het geld hebt...

Edit, ja Vizion, geen 110, 1100...

Laatst gewijzigd:
tja, dat schijnt echt waar te zijn hè, dat als een brabander naar belgië emigreert, het gemiddelde IQ in Nederland en België stijgt.

maar eh.. voor 3500 euro koop ik gewoon anderhalve voyager hoor. de m3x heb ik trouwens tweedehands voor iets minder dan de introductieprijs gekocht, vond 'm niks te duur, vergeleken met bv de se1x of zo.

maar tegenwoordig hou ik het op goedkope alternatieven: nord pulse en prophecy, die kosten met z'n drieën net een kwart van de m5x.

Als je erkent dat synths als o.a. de ARP2600, Minimoog en Moog modulars in het algemeen baanbrekende synths geweest zijn en nu nog altijd niet afgeschreven zijn, dan is dit ook zo met de M5. Het is gewoon de beste synth dat de markt nog kan voortbrengen. Met de moeilijkheden voor hardware veroorzaakt door "softisering" van alles en de daaruitvolgende gekraakte versies en alles-voor-niets is het absoluut bewonderenswaardig wat Ken doet! Je moet maar es durven zo'n perfecte echte analoge synth uit te brengen in zo'n markt als deze en hopen dat nog iemand erkent dat kwaliteit wat kost!

Hij is een echte synth held en kent zijn gelijke niet vandaag de dag! Hij is de nieuwe M@@g! Hallelujah!

...aanhangt en er toch een redelijk stel idioten is dat bereid is dit bedrag uit de portemonnee te schudden.

Blijkbaar heb je toch enigwat moeilijkheden om jezelf uit te drukken.

Hoe dat zo?

Het woord "idioot" ... misschien enigwat relativeren ... je had kunnen zeggen "mensen met andere prioriteiten in het uitgeven van financiele middelen, doch met de meest rechtvaartdige verantwoording van uitgavenposten"

Wat een gezeik allemaal zeg! Als ik het zou kunnen betalen zou ik direct een M5 halen! Net als dat als ik het zou kunnen betalen een Ferrari zou kopen. Big fucking deal! Mijn geld, mijn beslissing.

Ik ben alleen benieuwd wanneer we nu ECHT een foto te zien krijgen van een productiemodel. Dat plaatje van die layout is wel erg lekker al....

Dat antwoord van Stekke doet me ineens denken aan de aflevering van Friends gisteren waarin Joey een brief voor Chandler door de thesaurus haalt en er een fantastisch verhaal uitkomt :D

Anyway volledig off topic maar moest wel ff lachen.

BTW: er is zoiets als een negeer lijst hier op het forum, sinds ik er een paar mensen in heb gezet erger ik me een stuk minder in bepaalde topics.

Back