Eindelijk : MacBeth M5 is ready to rock & roll

eerste reactie was standaard: die moet weg.

maar ik heb nog niet echt goed kunnen proberen, heb maar een paar patchkabeltjes en kan m niet aansturen, dus alleen manual trigger of de vca open. ik moet wel zeggen, hij brengt absoluut de voyager tot leven,dat maakt me aan het twijfelen (daar zou eigenlijk een vx351 aan moeten hangen hè), maar ik ben bang dat de M5 gewoon echt te groot is voor mijn plekje.
maar hij is zomaar niet weg, dus we zien wel. het is wel echt een mooi apparaat om mee te werken. en de klank is groots, daar niet van.
ik ben ook een sucker for spring reverb. ga weer even spelen....

Die faders daar zou de gemiddelde DJ-mixer zich niet voor schamen. Ben je niet bang dat je geplet wordt onder dat ding als je een patchkabel los trekt?

Die faders daar zou de gemiddelde DJ-mixer zich niet voor schamen. Ben je niet bang dat je geplet wordt onder dat ding als je een patchkabel los trekt?
ik doe dat, net als alles, heel voorzichtig. ik kan me nog herinneren dat SCD hier eens was om aan mijn cwejman te zitten. toen hij een schakelaar in 1 keer 4 stappen verzette, zonder bij elke tussenstap even te rusten - iets wat veel meer mensen gewoon doen - dacht ik dat ik gek werd. hij schrok er zelf ook nog van geloof ik, toen hij dat zag.
ik ben echt altijd heel, heel voorzichtig.

Back